Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:03:33 GMT

سویا فرصت پیروزی را از سوسیداد گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۸۰۱

سویا فرصت پیروزی را از سوسیداد گرفت

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «یولین لوپتگی» که امشب در ورزشگاه «آنوئتا» میهمان شاگردان «ایمانوئل آل گواسیل» بودند با متوقف کردن میزبان یک امتیاز ارزشمند از این دیدار سخت و دشوار کسب و با رضایتمندی به خانه بازگشتند.

به رغم اینکه این دیدار گل نداشت اما به طور قطع هواداران از تماشای آن لذت بردند. در مجموع حملاتی که در این دیدار طراحی شد بازیکنان با زدن ۲۲ شوت دروازه‌ها را تهدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد هشت ضربه در چارچوب بود که لحظات هیجان انگیزی را خلق و هواداران را به وجد آورد.

 سوسیداد و سویا با کسب یک امتیاز از این دیدار  به ترتیب ۱۰ و ۸ امتیازی شدند اما همچنان در جایگاه‌های چهارم  و ششم جدول رده‌بندی لالیگا باقی ماندند.

این درحالی است که والنسیا در حساس‌ترین دیدار این هفته تا ساعاتی دیگرمقابل رئال مادرید صف آرایی می‌کند.

بارسلونا نیز در آخرین دیدار این هفته فردا (دوشنبه) با گرانادا دیدار خواهد کرد.

هم اکنون تیم‌های اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و والنسیا با کسب ۱۱، ۱۰ و ۱۰ امتیاز عناوین اول تا سوم جدول رده‌بندی لالیگا را در دست دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سویا لالیگا رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید سویا لالیگا یولن لوپتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر در فولادشهر، عنوان کرد: میدان اصفهان و ذوب‌آهن همیشه سخت و چالش‌برانگیز است که الان هم بیشتر شده، زیرا کادر فنی اقای ربیعی و همکارانش هستند. با این حال محکوم به جذب امتیاز هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی اجازه هیچ فکر یا تصمیم دیگری نمی‌دهد و امیداریم بتوانیم آن را تغییر بدهیم. تمام تلاشمان را بر جذب حداکثری امتیاز انجام می‌دهیم.

مربی نساجی با بیان اینکه فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد و زیبایی آن همین است، ادامه داد: با تمام تلاش و انرژی بهترین کیفیتمان را ارائه می‌کنیم. این جدول از دیدگاه باشگاه نساجی اشتباه است و تلاش می‌کنیم آن را تغییر دهیم.

صداقت در ادامه گفت: در بازی با تراکتور ۳ بازیکن اصلی نداشتیم. برای فردا هم همینطور است و با تمام تلاشی که کردیم ۳ مصدوم و یک محروم خواهیم داشت، اما تمام فکر و تمرکزمان بر جذب امتیاز است و بازیکنان نیز همیشه توانسته‌اند جواب اعتماد ساکت الهامی را بدهند. امیدوارم فردا اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما باشد.

دیگر خبرها

  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست