Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:24:48 GMT

برگزاری جلسه تودیع و معارفه عراقچی و باقری‌کنی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۰۳۳

برگزاری جلسه تودیع و معارفه عراقچی و باقری‌کنی

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جمعی از مدیران این وزارتخانه بعد از ظهر امروز، جلسه معارفه علی باقری‌کنی به عنوان معاون سیاسی به جانشینی سیدعباس عراقچی، مهدی صفری به عنوان معاون دیپلماسی اقتصادی به جانشینی سیدرسول مهاجر و محمد فتحعلی به عنوان معاون اداری- مالی به جانشینی علی ابوالحسنی، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه مراسم امروز، مراسم تودیع نیست، بیان داشت که قصد داریم همچنان از تجربیات ارزشمند و انباشته شده هر سه برادر بزرگواری که سال‌ها در معاونت‌های مختلف وزارت امور خارجه، شاهد تلاش‌های ذی‌قیمتشان بوده‌ایم، در سمت مشاورت وزیر بهره بگیریم.

امیرعبداللهیان در ادامه افزود: سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند برنامه خود را ارائه داده است و در این چارچوب نیازمند همت جمعی و اتکا بر ظرفیت تمامی مدیران، سفرا، سرکنسول‌ها، رؤسای ادارات و همچنین کارشناسان در بخش‌های مختلف وزارت امور خارجه است.

در این جلسه هریک از معاونین جدید وزارت امور خارجه با قدردانی از اعتماد وزیر امور خارجه کشورمان، ابراز امیدواری کردند در مسئولیت‌های محوله منشأ اثر مثبت برای کشور و مردم ایران عزیز باشند.

وزیر امور خارجه کشورمان در خلال این مراسم از زحمات محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه نیز قدردانی کرد.

در پایان این گردهمایی، با اهدای کلام‌الله مجید و لوح یادبود، از معاونین پیشین این وزارتخانه، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5308738

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امیر عبداللهیان محمدجواد ظریف ایران سید عباس عراقچی محمد جواد ظریف اجلاس شانگهای 2021 سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی افغانستان تاجیکستان وزارت امور خارجه ایران سازمان همکاری شانگهای جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران محمد باقر قالیباف حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی وزیر امور خارجه کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: پیش از آن رئیس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای سریلانکا و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود.

کد خبر 847166 برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان