Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه شهردار یزد ضمن قدردانی از شورای ششم برای انتخاب شهردار جوان اظهار داشت: یزد برای توسعه نیازمند همگرایی دستگاه های مختلف است.

وی عنوان کرد: تعامل و همگرایی خوبی بین دستگاه های مختلف استان یزد وجود دارد که امیدواریم با حفظ این تعامل، خدمات خوبی به مردم یزد که شایسته بهترین خدمات هستند، ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به اولویت‌های استان در حوزه اقتصاد دانش بنیان، شهر هوشمند و … بیان کرد: شهرداری نیز می تواند در این حوزه ها ورود کند همچنان که تاکنون نیز فعالیت‌های به ویژه در حوزه شهر هوشمند انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد کارخانه نوآوری در شهر یزد یادآور شد: این مجموعه کمکی ارزشمند برای شهرداری است و باید از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود از گردشگری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه در استان یزد یاد کرد و اظهار داشت: در حوزه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان به ویژه شهر یزد اقدامات خوبی انجام شده و البته جای کار بیشتری وجود دارد.

طالبی تاکید کرد: این مهم همچنان نیز باید به عنوان یک اولویت با ملاحظات زیست محیطی، محور کار شهرداری یزد باشد.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های جمال الدین عزیزی تقدیر و ابوالقاسم محی الدینی به عنوان شهردار یزد معرفی شد.

کد خبر 5308745

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استاندار یزد استانداری یزد شهرداری يزد ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین 1400 اربعین حسینی گرگان مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وقف گفت: شعاری که سال‌ها تکرار شد به عنوان میراث ماندگار در حوزه وقف به جهت تمرکز اولویت در حوزه دانش و توسعه دانش و رسیدن به مرز فناوری در این نمایشگاه قابل مشاهده است. در حوزه‌های علوم زیستی، دفاعی، هوش مصنوعی و علوم پزشکی در کنار مباحثی مانند فقه که مورد توجه بوده شاهد رشد و پیشرفت خوبی هستیم.

وی اظهار کرد: لازم است از تلاش‌های ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر و تشکر کنیم که نظارت به فردا و حوزه‌هایی که زندگی آینده بشر را دستخوش تحول قرار می‌دهد دارند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این زمینه دنبال می‌کنند. طبیعتاً همه مجموعه‌های کشور باید مطابق سندهای توسعه پنج ساله به دانش بنیان شدن محصولات و سرمایه گذاری ها فکر کنند و طبیعتاً این الگو را می‌توانند مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام حریزاوی بیان کرد: همه مؤمنان که می‌خواهند بعد از این دنیای فانی سرمایه‌هایشان به رشد و نمو برسد و ماندگار شود اگر بتوانند حوزه نگرشی خود را از وقف زمین و ملک و اموالی که برای امور دینی در نظر گرفته شده توسعه دهند و برای تولید قدرت امت اسلام و حکومت اسلامی برنامه ریزی کنند حتماً می‌تواند به ماندگارتر شدن موقوفات کمک کند. ما نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم و وقف در حوزه دانش بنیان می‌تواند نوید بخش باشد.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به جهت ارتباط تنگاتنگی که با سازمان اوقاف دارد یک ظرفیت خوبی برای معرفی این حوزه‌های جدید توسعه وقف دارد و ما اینجا حضور پیدا کردیم که با این دستاوردها آشنا شویم که بتوانیم از طریق شبکه تبلیغی که در سراسر کشور گسترش پیدا کرده در سطح خوبی معرفی کنیم.

کد خبر 6090636 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳