Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر سلطانی سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر گفت: یکی از عقب‌ماندگی‌های شیراز، عدم توزیع مناسب امکانات و اجرای عدالت در حوزه‌های مختلف است و این عقب‌ماندگی در حوزه‌های شهروندی و حتی کارمندان شهرداری به وفور یافت می‌شود که مصادیق زیادی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شروع نهضت آسفالت در سطح شهر شیراز که در شورای پنجم آغاز شد، افزود: به اتکای آمار گفته در بحث نهضت آسفالت در دوره شورای پنجم ۴ میلیون مترمربع آسفالت در معابر این شهر پخش شده است، حال با روی کار آمدن شورای ششم و بررسی‌های انجام شده توسط ناظرین مناطق شاهد کوچه‌های خاکی متعددی در جای جای شهر به ویژه مناطق ۲،۹،۷،۳ شهرداری هستیم، سئوال اینجاست آیا این کوچه‌ها نباید سهمی از ۴ میلیون مترمربع آسفالت شهر داشته باشند.

سخنگوی شورای شهر شیراز تصریح کرد: داشتن ساده‌ترین امکانات اولیه در این محل‌ها در حالی تحقق نمی‌یابد که بسیاری از این کوچه‌ها علاوه بر اجرای فاضلاب زیرسازی نیز شده است و بر اثر بارش‌های فصلی این زیرسازی‌ها خراب شده و بخشی در حال از بین رفتن است که هزینه‌ها مجدد را از بیت‌المال به شهرداری تحمیل خواهد کرد.

او با اشاره به بی‌عدالتی در نظام پرداخت حقوق به پرسنل شهرداری گفت: پرداخت حقوق برخی پرسنل رسمی در ابتدای ماه و برخی پرداخت‌ها تا ۲۳ هر ماه اقدام می‌شود، این در حالی است که پرداخت برخی نیرو‌های حجمی به ویژه پاکبانان حجمی گاهاً تا دو ماه عقب ماندگی پرداخت دارد و کد ناشی از عدم نظارت مناسب به نحوه پرداخت شرکت‌های مربوطه است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز تأکید کرد: در ابتدا باید حقوق قشر زحمتکش کارگری پرداخت و سپس بدنه میانی و در انتها پرداخت‌ها مجموعه ستادی و مدیران شهرداری صورت می‌پذیرفت تا کمکی در جهت امرار معاش اقشار متوسط کارمند‌های شهرداری انجام شود.

سلطانی با اشاره بر نظارت بر ساخت و ساز‌های مختلفی در بافت‌های باغات شیراز به‌عنوان سرمایه بزرگ و بی بدیل شیراز شهر عنوان کرد: نظارت در این پهنه جغرافیایی شهر جز وظایف مهم شهرداری بوده و، اما در این ایام شاهد گزارشات مختلف از سوی اقشار متفاوت مردم در خصوص تخلفات متعدد در ساخت و ساز‌های مناطق مختلفی هستیم و این تخلفات به نحوی عادی پنداری که در روز روشن جلوی چشم مردم و به صورت گسترده در حال وقوع است که می‌توان به‌عنوان نمونه به ساخت‌وساز‌های متعدد در منطقه باغات دو کوهک و گود گویم اشاره کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر شیراز با تأکید بر اینکه شهرداری نسبت به توزیع و مدیریت منابع خود در راستای تکمیل برخی پروژه‌های اولویت‌دار برای رفاه حال شهروندان تلاش کند، از جمله این پروژه‌ها را تکمیل پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی برشمرد و گفت: امروز با خاکبرداری مختلف در خیابان‌های شهر علاوه بر به هم ریختن ظاهر شهر خطر تبدیل شدن به گودال‌های آبی و توقف اجرایی در هنگام بارندگی می‌شود که باید تمهیدات فوری دیده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز توزیع امکانات اجرای عدالت شورای شهر شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر عباس رضاییان زاده با بیان تعریف نان کامل، گفت: نان کامل یا نان سبوس دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.
او افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان هایی که از آرد کامل تهیه می شود، از کامل ترین نان ها به شمار می رود.
معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، ادامه داد: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.
این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص گفت: با توجه به افزایش نانوایی های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان های کامل تهیه کنند.
اطلاعات و آدرس نانوایی های عرضه کننده نان کامل در صفحه گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت، به نشانی اینترنتی https://fhc.sums.ac.ir/uploads/118/Nutrition/public%20education/34.pdf جهت دسترسی عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند