Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:11:38 GMT

۲۱۳ کافو نوری در کردستان نصب و راه اندازی شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۳۲۶

۲۱۳ کافو نوری در کردستان نصب و راه اندازی شده است

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون ۲۱۳ کافو نوری در نقاط مختلف استان نصب شده که نقش مهمی در ارائه خدمات کیفی و کمی VOICEو DATA به مشتریان دارد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مشتریان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت کافو نوری، از پهنای باند به مراتب بالاتر و همچنین با کیفیت بهتری نسبت به کافوی مسی خدمات ارتباطی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش توسعه وارتقاء کافوهای نوری در ظرفیت وکیفیت انتقال استان افزود: در حال حاضر 213 کافوی نوری در استان نصب و راه اندازی شده است که این آمار نسبت به چند سال گذشته از رشد 154 درصدی برخوردار است.

حکمت افزود: در حال حاضر مشتریان مخابراتی در استان از سرویس های مختلف از جمله اینترنت و اینترانت اختصاصی، FTTH، PTP ، PTMP و MPLS  بر بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: فیبرهای نوری دارای کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی، مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و انعطاف‌ پذیرتر هستند و به همین دلیل قابلیت بهره‌برداری و استفاده از آن‌ها نسبت به سیم‌های مسی بیشتر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در راستای عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات مخابراتی در نقاط شهری و روستایی برنامه‌ریزی‌های مناسبی با تشکیل کارگروه‌های متخصص صورت گرفته است خاطر نشان کرد: این مهم از استراتژی‌های دارای اولویت شرکت مخابرات ایران و به تبع آن منطقه است.

حکمت تصریح کرد: نصب و راه اندازی کافوی نوری در نقاط مختلف استان همسو با اهداف کلان (رعایت اصل مشتری) مخابرات انجام شده است که شرایط دسترسی مشتریان به اینترنت و ارتباط مخابراتی با کیفیت تر را فراهم کرده است.

وی با اعلام اینکه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در دنیا با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه است و امروزه اکثر کسب و کارها بر بستر حوزه  ICT انجام می شود، بیان کرد: یکی از برنامه های مهم مخابرات منطقه، بهینه سازی و به‌روزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های مخابراتی منطبق با آخرین فناوری‌های ارتباطی و ظرفیت‌های موجود است.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های مخابرات به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر و تحقق اصل مشتری مداری در این حوزه  بیان کرد: برای رسیدن به این مهم، بیش از پیش از توان و پتانسیل‌های موجود بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد