Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@19:45:23 GMT

ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به فاضلاب است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۶۶۵

ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به فاضلاب است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه گفت که سرازیر شدن مهاجران به آمریکا ممکن است بزرگترین بحرانی باشد که این کشور به آن مواجه می‌شود.

وی طی بیانیه‌ای اعلام کرد:‌«بیشترین تعداد از خارجی‌های غیرقانونی در تاریخ کشور ما،‌ به صورت میلیونی در حال سرازیر شدن به کشور هستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ ادامه داد: «آنها کلا کنترل نشده و هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند و هر جایی که بخواهند می‌روند. کشور ما به سرعت در حال تبدیل شدن به فاضلاب بشری است».

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: «قاتلان، دلالان مواد مخدر و مجرمان در تمامی شکل‌ها و نوع خود، بخش بزرگی از این مهاجران را تشکیل می‌دهند. ده‌ها هزار نفر از مردم از هائیتی آمده و بسیاری نیز از کشورهای آفریقایی و حتی بسیار بیشتر از آمریکای جنوبی آمده‌اند».

رییس‌جمهور سابق آمریکا اخیرا نیز در یک مصاحبه در اظهاراتی ضد و نقیض پیش‌بینی کرد این کشور تا سه سال دیگر پایان می‌یابد و در عین حال اشاره کرد که ممکن است در سال ۲۰۲۴--سه سال دیگر-در انتخابت شرکت کند. 

وی در این مصاحبه گفت: داریم به سمت انتخابات آتی در ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ پیش می‌رویم--(اما) کشوری برای ما نخواهد ماند. در انتخابات تقلب شد و تا سه سال دیگر برای ما کشوری باقی نخواهد بود. نگویید که نگفتم.

ترامپ در مصاحبه خود بدون آن‌ که جزئیاتی ارائه دهد، به مخاطبان شبکه فاکس‌نیوز گفت که درباره آن چه که قصد دارد درباره مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به زودی اعلام کند، «بسیار خوشحال خواهند شد».

رییس‌جمهور سابق آمریکا اخیراً «جو بایدن» رقیب دموکراتش در انتخابات ۲۰۲۰ را که او را از ادامه حضور در کاخ سفید محروم کرد، به دلیل مجموعه‌ای از ناکامی‌ها در اداره آمریکا مورد انتقاد شدید قرار داده و تأکید کرده است که آمریکا شایسته رهبری بهتر از بایدن است.

پربیننده ترین لباس نامتعارف ولیعهد عربستان! چرا رییسی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل حضور نمی یابد؟ حمله پهپادهای پاکستانی به پنجشیر ساختگی بود عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای؛ مزایای اقتصادی و سیاسی واکنش دنیس راس به عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا رییس جمهور سابق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت