Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@17:15:15 GMT

میزان دارایی های رونالدو لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۸۸۹۵

میزان دارایی های رونالدو لو رفت

در این گزارش دارایی و دستمزد خالص کریستیانو رونالدو ارائه شده است.

به گزارش برنا؛ کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشت و توانست در ۲ بازی نخست خود ۳ گل به ثمر رساند تا نشان دهد هنوز هم در سن ۳۶ سالگی می‌تواند به یک ابرستاره بدل شود.

او در تابستان کنونی تصمیمش را گرفته بود و می‌خواست از تورین جدا شود و دلش می‌خواست به اولدترافورد بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بسیاری فکر می‌کردند او راهی منچسترسیتی شود، رونالدو در یک انتقالی جذاب و البته با کاهش دستمزد نسبت به یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت.

با اینکه رونالدو تصمیم گرفت با کاهش دستمزد، بازگشتش به اولدترافورد هموارتر شود، ولی او همچنان یکی از بیشترین حقوق‌های تاریخ فوتبال را دریافت می‌کند و بالاتر از دخیا گران‌ترین بازیکن شیاطین سرخ است.

رونالدو سومین ورزشکار دنیاست که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند. او ۱۲۰ میلیون دلار از فوتبال که ۴۰ میلیون دلار از اتفاقات خارج از فوتبال بدست می‌آید، دریافت می‌کند.

کونور مک گرگور، مبارز UFC در رده اول قرار دارد و لئو مسی در پاریس در رده دوم قرار گرفته است.

دستمزد خالص رونالدو چقدر است؟

طبق گزارش رسانه‌های آماری در اروپا، حقوق رونالدو نزدیک به ۴۸۰ هزار پوند در هفته است و او از دخیا که پیشتر گران‌ترین بازیکن یونایتد بود، نزدیک به ۱۰۰ هزار پوند در هفته بیشتر دستمزد می‌گیرد.

دستمزد رونالدو در سال به ۲۳ میلیون یورو می‌رسد که طبق این آمار رونالدو نزدیک به ۷ میلیون یورو حقوقش را نسبت به یوونتوس کاهش داده است.

درآمد رونالدو ناشی از قرارداد با اسپانسر‌ها

بزرگترین اسپانسر رونالدو، نایکی است که از زمان آخرین قراردادش با رئال مادرید بسته شده است. نایکی با رونالدو، پس از لبران جیمز، بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکا این قرارداد را امضا کرده که او تا آخر عمر مدل لباس‌های این برند باشد. جیمز نزدیک به یک میلیارد دلار از نایکی پول گرفته که به نظر می‌رسد قرارداد رونالدو پایین‌تر از این قیمت است.

در سال ۲۰۱۶، نایکی به رونالدو نزدیک به ۴۷۴ میلیون دلار پول داد که احتمال می‌رود این قیمت افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دارایی رونالدو چقدر است؟

دارایی خالص رونالدو نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.  همچنین اعلام شده که میزان دارایی‌های رونالدو از تمام منابع، کمی بیش از درآمد‌های رقیب آرژانتینی‌اش لیونل مسی است.

منبع: فارس 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو نزدیک میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد

اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وی در رابطه با مصوبه مزد سال ۱۴۰۳ و اینکه فعالان کارگری معتقدند که دیوان عدالت اداری با توجه به عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بند‌های این مصوبه باید نسبت به این مساله ورود کرده و آن را ابطال کند، آیا در این خصوص تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محلی برای حل و فصل دعاوی در محیط جامعه و اداری و کارگری شناخته می‌شود و لذا اگر کسی معتقد است که احجافی بر او صورت گرفته یا تخلف قانونی صورت گرفته است یا تضییع حقی از او شده است باید برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضایی و دیوان عدالت مراجعه و طرح شکایت کند و صرف اینکه اعتقاد داشته باشیم که از افراد تضییع حقی شده، اما شکایتی نکنند دیوان مستقلا وارد نمی‌شود.

وی افزود: در این خصوص تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • شرط تنصیف دارایی
  • بیش از ۴ هزار کارگر قمی در انتظار بیمه
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد