Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@14:59:57 GMT

کیهان از آملی لاریجانی تمجید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۸۹۰۴

کیهان از آملی لاریجانی تمجید کرد

به گزارش جماران؛ روزنامه کیهان نوشت: صدور حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دبیر جدید مجمع، رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه را سنگ روی یخ کرد.

برخی رسانه‌های وابسته به افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی مانند شرق، همدلی، آرمان، اعتماد، جماران و... به همراه برخی رسانه‌های بیگانه، ظرف چند ماه گذشته به تلویح و تصریح چنین اتکا کرده بودند که آیت‌الله آملی لاریجانی از ریاست مجمع استعفا کرده و یا استعفا خواهد کرد و قصد عزیمت به نجف را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی دیروز هم روزنامه‌های آرمان و شرق مجددا ناپرهیزی کردند و روزنامه آرمان تیتر زد؛ «سیدناصر قوامی: به آملی لاریجانی دستور دادند استعفا دهد» و سپس در تیتر اصلی نوشت: خداحافظی صادق لاریجانی با مجمع؟ شرق هم از قول قوامی مدعی شد معلوم نیست آملی لاریجانی از شورای نگهبان استعفا داد یا به او دستور داده شد استعفا دهد.

با این وجود فضاسازی‌های مغرضانه، دیروز آقای آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم دبیری مجمع را برای آقای ذوالقدر صادر کرد که در واقع نشانه دروغ بودن رسانه‌های بیگانه و دنباله‌های داخلی آنها بود.  

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا روزنامه کیهان مجمع تشخیص مصلحت نظام آملی لاریجانی آملی لاریجانی مجمع تشخیص افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آمده است: در پی دستگیری یک نفر تبعه بیگانه که بصورت غیر قانونی وارد کشور شده و در حین ارتکاب جرم ربایش کودکی در ایرانشهر، توسط مردم دستگیر و جهت سیر مراحل انتظامی وارد کلانتری شده با اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان حاضر در کلانتری مواجه می شود.

این اطلاعیه می افزاید: پس از آگاهی سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از این اقدام، بلافاصله دستور ویژه رسیدگی را صادر می‌کند که متولیان امر، بررسی زوایای مختلف جرم تبعه بیگانه و اقدام سرباز وظیفه را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • تمجید از ناجیان استقلال و پرسپولیس در رسانه ازبکی
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار