Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، میثم یاری را به عنوان مشاور وزیر علوم در امور جوانان منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی میثم یاری را به عنوان مشاور وزیر علوم در امور جوانان و نخبگان منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب یاری آمده است:

«جناب آقای دکتر میثم یاری

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور جوانان و نخبگان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل به خداوند سبحان مأموریت‌ها و وظایف مرتبط در حوزه جوانان و نخبگان را در چارچوب برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی و بر پایه قوانین و سیاست‌های دولت محترم به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی و با بهره گیری از توان و تجربه خویش و ظرفیت‌های موجود، با همکاری و تعامل صمیمانه با مراجع ذی صلاح، مدیران و کارکنان وزارت متبوع، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و فناوری، نقشی شایسته در جهت پی گیری و پاسخگویی به امور مربوط به جوانان عزیز و نخبگان فرهیخته به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور عزیزمان ایفا نمائید.

توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.»

بیوگرافی میثم یاری، مشاور وزیر علوم در امور جوانان و نخبگان

میثم یاری متولد سال ۱۳۶۶، دانش‌آموخته رشته شیمی و عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا است.

از افتخارات وی می‌توان به مواردی از قبیل فارغ‌التحصیل برتر مقطع دکتری تخصصی داخل کشور فدراسیون سرآمدان علمی کشور، اتمام دو دوره پسادکتری با استفاده از سهمیه دانشجویان سرآمد فدراسیون سرآمدان علمی کشور، دانش آموخته برگزیده مقطع دکتری بنیاد ملی نخبگان، دانشجوی برگزیده مقطع دکتری بنیاد ملی نخبگان و دریافت جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد.

دکتر یاری عضو دائم دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا بوده و دانشجوی برگزیده آموزشی-پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا در دو سال تحصیلی پیاپی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 523375

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت علوم نخبگان وزیر علوم تحقیقات و فناوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشاور وزیر علوم در امور جوانان و نخبگان امور جوانان میثم یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج