Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی در نشست با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت «پارسیلون» خرم آباد اظهار داشت: در رابطه با این کارخانه، قصه پیچیده است، من به یک بانک در این رابطه هشدار داده‌ام.

کلاه ۲ بانک بر سر مردم!

وی بیان داشت: دو بانک سر این مردم دارند کلاه می‌گذارند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی در رابطه با این واحد اقتصادی افزود: از این واحد تعطیل، بازدیدهای زیادی کرده‌ایم، «پارسیلون» انبارهایی دارد که فقط خدا می‌داند چقدر قیمت آنها است، صدها تُن نخ دارد که می‌توان آن را فروخت، حتی زباله این کارخانه هم قابل فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام کرده‌ام که باید ثابت کنید که دستتان با «یعقوبی» که «پارسیلون» را ورشکسته کرده در یک کاسه نیست ویسکرمی با تاکید بر اینکه همه این ظرفیت‌ها در کارخانه رها مانده‌اند تصریح کرد: روغن دستگاه‌های این کارخانه تازه است و گویا آن را اورهال کرده‌اند، «پارسیلون» یک ساختمان در تهران دارد اگر همان را که چند صد میلیارد ارزش دارد، بفروشد می‌توان کل بدهی‌های آن را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: اصلاً معلوم نیست بدهی «پارسیلون» چقدر است، فیلمی بازی می‌کنند، اعتقاد من این است که حتی آقای «یعقوبی» همچنان پشت این قصه است، اعلام کرده‌ام که باید ثابت کنید که دستتان با «یعقوبی» که «پارسیلون» را ورشکسته کرده در یک کاسه نیست.

در «پارسیلون»، کلاه سر ما رفته است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، گفت: در «پارسیلون»، کلاه سر ما رفته است، به خاطر اینکه نماینده ما به جای اینکه به «پارسیلون» برود، به «فاتحه خوانی» رفته، «پارسیلون» ورشکسته شده است.

ابهامات مربوط به این کارخانه باید پاسخ داده شود من از اینها نمی‌گذرم ویسکرمی با بیان اینکه «پارسیلون» فقط ۲۵۰ تُن نخ آماده فروش دارد، ادامه داد: بعضی از دستگاه‌ها می‌توانند در این واحد راه اندازی شوند، من مهندس به این واحد برده‌ام و با چراغ قوه گشته و می‌گوید که روغن دستگاه‌های این کارخانه تازه است.

وی با تاکید بر اینکه ابهامات مربوط به این کارخانه باید پاسخ داده شود من از اینها نمی‌گذرم گفت: همین «پارسیلون» هم می‌تواند راه اندازی شود، بر اساس اعلام مهندسان حرفه‌ای، همین کارخانه با وجود تحریم‌ها، راه اندازی شود می‌تواند کلی نخ را تولید کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینها غیر از ظرفیتی است که می‌شود در «پارسیلون» ایجاد کرد ادامه داد: «پارسیلون» قدیم را می‌شود راه اندازی کرد و برای ظرفیت‌های جدید نیز سرمایه گذار پای کار است.

ویسکرمی افزود: هر سرمایه گذاری که از «پارسیلون» بازدید کرده، مشتاق سرمایه گذاری در آن شده است، منطقه ویژه هم شده و به لطف خدا پیگیر هستیم که منطقه ویژه و گمرک آن ایجاد شود تا به مرور به سمت ایجاد بندر خشک در آن پیش برویم.

بنابراین گزارش، کارخانه پارسیلون خرم‌آباد سال ۶۳ درزمینهٔ تولید انواع نخ نایلون خام و استرچ و همچنین گرانول پلی آمید در کیلومتر هشت جاده خرم‌آباد افتتاح شد و تا قبل از واگذاری به بخش خصوصی، بیش از دو هزار کارگر به‌صورت مستقیم در آن مشغول به کار بودند.

با واگذاری این کارخانه در دهه هشتاد به بخش خصوصی این واحد صنعتی به‌مرور به سمت رکود و بی‌سامانی پیش رفت.

کد خبر 5308986

منبع: مهر

کلیدواژه: کارخانه پارسیلون خرم آباد نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین 1400 مجلس شورای اسلامی گرگان اربعین حسینی ایلام راه اندازی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901511

دیگر خبرها

  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • داداش کلاه یادت نره 
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند