Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی دانایی فر رییس هیات ووشو استان سمنان گفت  : مسابقات انتخابی کاتا کوراش قهرمانی کشور برای شرکت در مسابقات هنر‌های رزمی جهان (کره جنوبی ۲۰۲۱) به صورت برخط برگزار شد و ورزشکاران در شهریور به مدت یک هفته فرصت داشتند تا با ارائه فیلم برای داوری در این مسابقات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی فر بیان کرد: کوراش کاران استان در گروه سنی زیر ۳۰ سال در این مسابقات شرکت کردند که در بخش زنان موفق به کسب مقام اول، در بخش مردان و بخش میکس موفق به کسب مقام دوم شدند.

او ادامه داد: مسابقات هنر‌های رزمی جهان ۲۰۲۱ در کره جنوبی در اواخر آبان ۱۴۰۰ به صورت برخط برگزار خواهد شد.

رییس هیات ووشو استان سمنان یادآور شد: ۷۰۰ ورزشکار ووشو سازمان یافته در استان مشغول فعالیت بودند که با شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌ها این تعداد به ۳۰۰ نفر کاهش یافت.

کوراش زیر مجموعه رشته ورزشی جودو از سال ۱۳۹۸ طی ابلاغی به رشته ووشو پیوست.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت