Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:37:57 GMT

برگزاری ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۱۵۳۴

برگزاری ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد. 

سردار مظاهر مجیدی دوشنبه ۲۹ شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۷۰۰ برنامه در سطح سپاه و بسیج استان، پیش‌بینی شده‌ است.

مجیدی با بیان اینکه "ما مقتدریم" شعار هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: در این هفته، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، ۳۰۰ نشست بصیرتی با عموم مردم و نخبگان، رژه موتورسواران، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و غبارروبی در ۱۰۰ گلزار شهدا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روزشماری برای این هفته در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: ۳۱شهریورماه به نام پیشکسوتان، دفاع مقدس و مقاومت نام‌گذاری شده که از یک میلیون ایثارگر تجلیل خواهد شد، یکم مهرماه به نام شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی سربازان نام‌گذاری شده و برنامه‌ای برای غبارروبی مزار شهدا داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان ادامه داد: دوم مهرماه به نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت نام‌گذاری شده و قرار است از خانواده شهدای سلامت تجلیل شود، سوم مهرماه به نام ولایتمداری، جوانان، علم، دانش و پژوهش نام‌گذاری شده و در این روز از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تجلیل خواهد شد.

مجیدی خاطرنشان کرد: چهارم مهرماه روز دفاع همه جانبه، پشتیبانی، همه جانبه، اصناف و پدافند غیرعامل و پنجم مهرماه روز وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی، نام‌گذاری شده‌است.

وی ادامه دهد: ششم مهرماه به نام نیروهای مسلح، بسیج و پیش‌مرگان کرد مسلمان نام‌گذاری شده و در این روز از نیروهای مسلح، تجلیل خواهد شود همچنین هفتم مهرماه به نام فرماندهان و حماسه آفرینان نام‌گذاری شده و در این روز، برنامه نکوداشت فرماندهان دفاع مقدس، برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه ارزش دفاع مقدس برابر با انقلاب است، توضیح داد: اگر در دفاع مقدس مردم حضور پیدا نمی‌کردند، نظام با چالش مواجه می‌شد.

مجیدی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب در دفاع مقدس هم رقم خورد، اظهار کرد: جنگ و دفاع مقدس مثل تاریخ عارشورا به صورت مکرر باید بیان شود و ما باید سینه به سینه اتفاقات را برای نسل‌های بعد، عنوان کنیم.

وی ادامه داد: وقتی استکبار به این نتیجه رسید باید انقلاب را مهار کند از ابتدای پیروزی خیلی توطئه‌ها اتفاق افتاد و دخالت افراد بیگانه به قدری بالا رفت که درگیری خیابانی را شاهد بودیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان، گفت: در روز  ۳۱ شهریورماه فقط رژیم بعث عراق به ما حمله نکرد بلکه استکبار جهانی به کشور ما حمله کرد و از نظر نیروی انسانی، از ۱۱ کشور بر علیه ما نیرو وجود داشت و در بحث اطلاعاتی اخبار جنگ را برای عراق رصد می‌کردند.

مجیدی تصریح کرد: مردم استان همدان، نقش به سزایی در جنگ داشتند، ما هشت هزار شهید تقدیم کردیم و افراد تعیین کننده‌ای مانند شهید همدانی، شهید قهاری و شهید شهبازی از استان همدان در دفاع مقدس، حضور داشتند.

وی در رابطه با اقدامات سپاه استان در روزهای شیوه کرونا، مطرح کرد: در کنار دانشگاه تلاش کردیم که مراکز تزریق واکسیناسیون را بیشتر کنیم و تا دیروز ۶۴ مرکز واکسیناسیون فعال شده و امیدواریم این تعداد را به ۱۰۰ مرکز، برسانیم.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: ۲۰۰ کپسول اکسیژن فراهم و در اختیار شبکه درمان و خانواده‌ها قرار دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان استانی سیاسی فرمانده سپاه انصارالحسین نام گذاری شده هفته دفاع مقدس مهرماه به نام استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود