Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@20:44:12 GMT

«سیمان» تالاردار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۵۸۰

«سیمان» تالاردار شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالا خبر، بر اساس این ابلاغیه از روز شنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۰ کلیه معاملات سیمان به صورت جداگانه در تالار اختصاصی سیمان در بستر معاملاتی TTS و راس ساعت ۱۱:۳۰ برگزار می شود.

بورس کالا که تاکنون در بستر TTS دارای بازارهای صنعتی، صادراتی کیش، فرآورده های نفتی، فرعی، پتروشیمی، حراج باز و مناقصه بود به دلیل حجم گسترده معاملات سیمان از هفته آینده شاهد روی کار آمدن تالار سیمان به صورت جداگانه خواهد بود که معاملات در تالار سیمان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پیرو ابلاغیه وزارت صمت مبنی بر ممنوعیت خرید و عرضه سیمان خارج از بورس کالا و تعیین فرصت زمانی برای حضور خریداران و فروشندگان سیمان در بورس کالا، روند حضور و پذیرش شرکت های سیمانی و همینطور خریداران سیمان در بورس سرعت گرفت و براساس اطلاعیه های مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران تاکنون ۶۸ شرکت محصول خود را پذیرش کرده اند و چند شرکت نیز در مرحله پذیرش هستند.

از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ ۹ خرداد ماه بر می گردد در مجموع ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۸۰ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۱۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۵۰ تنی همراه و در پایان ۸ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۱۸۰ تن آن مورد معامله قرار گرفت.

پربیننده ترین پیش‌بینی آینده بورس خاندوزی تاریکخانه شرکت‌ های دولتی را روشن کرد؛ انتشار صورت‌ های مالی بانک ملی تکذیب فروش سهام عدالت توسط کارگزاری ها / فروش سهام عدالت از طریق تعاونی ها هنوز نهایی نشده است بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس (۲۸ شهریور) / خروج حقیقی ها از بازار سنگین تر شد ارزش سهام عدالت من (۲۸ شهریورماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیمان سیمان در بورس بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران