Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:35:51 GMT

شماره جدید نشریه دانشجویی «سی‌سنگان» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۷۷۷

شماره جدید نشریه دانشجویی «سی‌سنگان» منتشر شد

شماره دوم نشریه «سی‌سنگان»؛ فصلنامه علمی تخصصی انجمن علمی دانشجویی جنگلداری و اقتصاد جنگل دانشگاه تهران با موضوع «بند ف ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه و مدیریت جنگل‌های کشور» منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ایــن شــماره از نشــریه بــه ســخنرانی‌ها و پرســش و پاســخ‌های مربــوط بـه وبینـار علمـی بـا موضـوع «بنـد ف مـاده ۳۸ قانـون برنامـه ششـم توسـعه و مدیریـت ‌جنگل‌هــای کشــور» کــه توســط دانشــکده منابــع طبیعــی دانشــگاه تهــران برگــزار شــده اســت، می‌پــردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایــن وبینــار در روز ۱۱ مــرداد ماه برگــزار شــد و اســاتید و پژوهشــگران مختلــف از دانشــگاه‌ها، مؤسســات علمــی و ادارات اجرایــی در آن شــرکت کردنـد.

سخنرانی اساتید از جمله «دکتر سید ولی حسینی»، «دکتر مجید لطفعلیان»، «دکتر محمد علی فخاری»، «دکتر مهدی حشمت الواعظین»، «دکتر هادی کیادلیری»، «دکتر امید اسماعیل زاده»، «دکتر شعبان شتابی»، «دکتر مینا استقامت»، «دکتر مهرداد نیکوی»، «دکتر ارسطو سعید»، «دکتر باریس مجنونیان» و «دکتر علی توکلی» در این شماره به رشته تحریر در آمده است.

نشریه «سی‌سنگان» به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی جنگلداری و اقتصاد جنگل دانشگاه تهران و مدیر مسئولی طوبی پناهنده و سردبیر مهدیه هاشم زاده، به صورت فصلنامه علمی تخصصی منتشر می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند