Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:46:12 GMT

ریگان رتبه نخست فرسایش بادی را در کشور دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۸۱۰

ریگان رتبه نخست فرسایش بادی را در کشور دارد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری فرماندار ریگان  امروز در مراسم تجلیل ازجنگلبان نمونه کشوری گفت:افزایش فرسایش بادی در شهرستان ریگان باعث شده است که پیشروی بیابان را در این شهرستان داشته باشیم.

او ابراز کرد:فرسایش بادی در این شهرستان مشکلاتی را برای ساکنان روستا‌های ریگان ایجاد کرده است که آنها در حال مهاجرت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان افزود:طرح‌های بین المللی جلوگیری از فرسایش در شهرستان در حال انجام می‌باشد، اما با توجه به وضعیت منطقه جوابگو نمی‌باشند.

باقری بیان داشت:منابع طبیعی استان نمره قابل قبولی در شهرستان دارد و شرایط محیطی شهرستان توسعه ریگان را با مشکلاتی مواجه نموده است و مردم باید در کشت درختان وایجاد فضای سبز مشارکت جدی داشته باشند.

او افزود: با توجه به بازگشایی مدارس دانش آموزان می‌توانند سفیران منابع طبیعی برای شهرستان باشند.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه اکنون جایگاه ریگان در کشور شناخته شده است بیان داشت: جنگلبان نمونه کشوری از جنوب شرق کشور از ریگان انتخاب شد.

باقری گفت: بزرگترین جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان وجود دارد این جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی صد‌ها روستا را از هجوم شن‌های روان نجات می‌دهد

در این مراسم از عباس علیزاده جنگلبان نمونه کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردوغبار فرسایش بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

دکتر صیادی خاطر نشان کرد در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.

رییس دانشگاه افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.

وی با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت: خوشبختانه این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور