Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پایگاه تجمیعی واکسیناسیون چهل سرای مصلی امام خمینی (ره) با حضور سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، فرمانده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا کلانشهر تهران، شهردار منطقه 7، جانشین ستاد مقابله با کرونا سپاه محمد رسول الله و جمعی از فرماندهان و مدیران دستگاه های اجرایی سپاه، شهرداری و مرکز بهداشت شمال تهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر علیرضا رئیسی در جریان این مراسم با بیان اینکه تامین واکسن در روند بسیار خوبی قرار دارد، اظهار داشت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون چهل سرای مصلی امام خمینی (ره) در قالب 14 غرفه و ظرفیت 5000 هزار واکسن در روز با همکاری و هم افزایی شهرداری منطقه 7، سپاه تهران و مرکز بهداشت شمال تهران جهت تسریع در روند واکسینه شدن شهروندان راه اندازی شد.
او تقدیر از عملکرد و تلاش شهرداری منطقه 7، سپاه و مرکز بهداشت شمال در راه اندازی 6 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در منطقه، خاطر نشان کرد: با روندی که در واردات و تولید واکسن در داخل کشور داریم، نگران تأمین دُز دوم نخواهیم بود و امیدواریم با همکاری و انگیزه مضاعف همه سازمان ها و ارگان ها از جمله سپاه، ارتش، شهرداری، بسیج، مرکز اورژانش تهران و مراکز بهداشت هرچه سریعتر پیک پنجم کرونا را رد کرده و شاهد اتمام واکسیناسیون کلیه شهروندان در تهران باشیم.
در ادامه سردار حسینی جانشین ستاد مقابله با کرونا سپاه محمد رسول الله با اشاره به اینکه در حال حاضر مراکز تجمیعی واکسیناسیون افزایش پیدا کرده و در تهران 128 پایگاه تجمیعی به بهره برداری رسیده است، افزود: پس از فرمان مقام معظم رهبری، تلاش شبانه روزی سپاه و شهرداری با همکاری اورژانش و مرکز بهداشت شمال تهران باعث شد تا در کمتر از یک هفته و در آستانه هفته دفاع مقدس، 3 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون به همت شهرداری منطقه 7 راه اندازی شود تا همه شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند واکسن خود را دریافت کنند.
در آیین افتتاح این مرکز سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 نیز از همکاری های مجدانه سپاه، شهرداری و مرکز بهداشت شمال تهران سخن گفت و خاطر نشان کرد: در حال حاضر 6 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در این منطقه فعالیت دارند که با ظرفیت حدود 10 هزار دز واکسن در روز در حال واکسینه کردن شهروندان هستند،
به گفته شهردار منطقه 7، مقرر شد که 3 تا از این مراکز در دو شیفت و به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت باشند تا شهروندان منطقه بتوانند بدون محدودیت زمانی با انتخاب نام این مراکز در سامانه الکترونیک سلامت وزارت بهداشت، نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.
طی هفته گذشته، مرکز واکسیناسیون شهید جهان آرا، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون چهل سرای مصلی امام خمینی (ره) و ششمین مرکز واکسیناسیون در مسجدالرضا (ع) در منطقه 7 به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون مرکز بهداشت شمال تهران شهرداری منطقه 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم

سیاست شکست خورده ممنوعیت واردات پوشاک، نه تنها ایران را به بستری مناسب برای قاچاقچیان این کالا تبدیل کرده است؛ بلکه طبق جدیدترین اظهارنظر فعالان صنعت پوشاک، ایران تبدیل به مرکز کالا‌های استوک منطقه شده است.

به گزارش اکوایران، با تشدید تحریم‌های ایران در اوایل سال ۱۳۹۷ دولت واردات پوشاک را همچون بسیاری از اقلام وارداتی دیگر ممنوع کرد. بدین ترتیب واردات رسمی به نفع قاچاق کنار کشید. موضوعی که همواره مورد نقد فعالان صنعت نساجی و پوشاک بود.

اخیرا نمایندگان بخش‌خصوصی در اتاق بازرگانی تهران به چالش‌های صنعت نساجی و پوشاک پرداختند. طبق اظهارات فعالان این صنعت، موضوع تخصیص و بازگشت ارز صادراتی، قاچاق به‌ویژه قاچاق پوشاک استوک از جمله مهمترین چالش‌های این روز‌های آنهاست.

هرویک یاریجانیان، رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران گفت: با وجود گذشت یک ماه از سال جدید، هنوز همه صنایع درگیر بلاتکلیفی هستند. ما نمی‌دانیم قیمت ارز در روز‌ها و ماه‌های آتی چه روندی را طی خواهد کرد و این یعنی نمی‌توانیم برای ورود به بازار‌های بین‌المللی و فعالیت در آن برنامه‌ریزی داشته باشیم. بی‌ثباتی طی سال‌های اخیر باعث شده است که ما متاسفانه از تمام بازار‌های بین‌المللی دور بمانیم.

مهدی پورقاضی، عضو سابق هیات نمایندگان اتاق تهران نیز گفت: آنچه صنایع را رنج می‌دهد، این است که سیاست‌های پولی و بانکی و ارزی است که بانک مرکزی و دولت به کار می‌گیرند همان سیاست‌هایی است که سال‌ها به کار برده شده و نتایجش هم معلوم است. برای مثال اصرار دارند که نرخ دستوری پایینی برای ارز اعلام کنند و از این طریق به افراد و گروه‌های خاص ارز ارزان بدهند.

امین مقدم، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به مشکلات موجود در حوزه نقل‌وانتقال پول، مبادلات ارزی و بازگشت ارز صادراتی سخن گفت و خواستار رفع آن‌ها شد.

طبق گزارش اتاق بازرگانی تهران، تراز صنعت نساجی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۳ برابر منفی شده در حالی که حدود ۸۰درصد کالا‌های ما در کشور در حال تولید است.

مسعود شاه‌بختی، بازرس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: جهش تولید در صنعت نساجی و به طور کلی دیگر صنایع اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه سیاست‌های بانکی ما اصلاح شود. در حال حاضر بسیاری از کشور‌ها از ما تقاضای کالا دارند، اما همکاران ما در این صنعت به دلیل تحریم‌های بانکی و مشکلات ارزی قادر به صادرات کالا نیستند.
مرکز توزیع کالای استوک

سعید جلالی قدیری، دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران در این نشست با نقد از وضع موجود گفت: مساله اول ما تخصیص ارز و مساله دیگر قاچاق است. در مورد تخصیص ارز شفافیت وجود ندارد و همه اعم از صراف و ترخیص‌کار از رانت‌های موجود استفاده می‌کنند.

او افزود: در مورد قاچاق هم با وجود ممنوعیت واردات پوشاک که ما مخالف آن هستیم؛ ما اکنون مرکز توزیع کالای استوک در منطقه شده‌ایم. پنج سال است تلاش می‌کنیم بگوییم قاچاق بد است. ما نباید واردات را ممنوع کنیم و ممنوعیت واردات مشکلی از ما حل نخواهد کرد. قدیری تاکید کرد: ما در صادرات پوشاک و نساجی مزیت داریم؛ اما اینکه با چه مدلی جلو برویم مهم است.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه