Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشاد متقی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با حفر و وارد مدار کردن پنج حلقه چاه جدید تنش آبی در مناطق شهری استان تا حدی فروکش کرده است، اما همچنان به همراهی مردم برای گذر از روز‌های سخت خشکسالی نیاز است.

او افزود: وقوع تنش آبی در مناطقی از استان از جمله فرخشهر، بن، شهرکیان و نقنه به سبب خشک شدن چاه‌ها در پی خشکسالی‌های شکل گرفته در استان، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقی ادامه داد: در همین راستا با حفر و وارد مدار کردن یک حلقه چاه در فرخشهر، ۲ حلقه در شهرکیان، یک حلقه در بن و یک حلقه در شهر نقنه، قطعی آب در این مناطق برطرف شده، اما تهدید تنش آبی بطور کامل برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید

خشکسالی نفس چاه کل گچی را برید + تصاویر

او، اجرای افت فشار در شبکه‌های توزیع آب را از برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: اگر چه چالش قطعی آب در استان برطرف شده است، اما همچنان مردم با افت فشار آب مواجه هستند که این موضوع برای مدیریت صحیح مصرف و توزیع عادلانه آب در همه مناطق به اجرا گذاشته شد.

متقی با بیان اینکه ۹۵ درصد آب شرب استان از چاه‌ها تامین می‌شود، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ چاه در استان، آب شرب مردم استان را تامین می‌کند و حدود پنج درصد دیگر نیز از رودخانه‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب تنش آبی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • خشکسالی یزد با بارندگی‌های اخیر برطرف نمی‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری