Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پارلمان لبنان جلسه بررسی بیانیه وزارتی دولت نجیب میقاتی را آغاز کرد.

نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان طی سخنانی گفت: ما به توافق آتش بس و تلاش برای تکمیل آزادسازی اراضی اشغالی لبنان پایبندیم. ما بر حق لبنان بر آبها و ثروتهای آن با همه ابزار قانونی و مشروع پایبندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر لبنان تاکید کرد: ما بر حق لبنانی ها در مقاومت علیه اشغالگران اسرائیلی و پاسخ دادن به تجاوزات آن و بازپس گیری اراضی اشغال شده، تاکید می کنیم.

گفتنی است که «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان پیش از این از نمایندگان پارلمان این کشور خواسته بود تا در جلسه عمومی روز دوشنبه(امروز) به منظور بررسی بیانیه وزارتی و تشکیل جلسه رای‌اعتماد به کابینه نجیب میقاتی حضور پیدا کنند.

کد خبر 5309226

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان نجیب میقاتی پارلمان ایالات متحده امریکا افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی انگلیس فرانسه لبنان استرالیا ایران روسیه سوریه طالبان عراق کره شمالی نجیب میقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دانشجویان چند دانشگاه در بیروت پایتخت لبنان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و به ویژه ساکنان نوار غزه اعلام کردند.

خبرنگار شبکه المیادین در لبنان گزارش داد که از برگزاری راهپیمایی دانشجویان در اطراف دانشگاه آمریکایی بیروت در حمایت از ملت فلسطین ممانعت شده است.

دانشجویان مستقر در اطراف دانشگاه آمریکایی بیروت با سر دادن شعارهایی نظیر «ما نیروهای محمد ضیف هستیم و به سمت قدس حرکت می کنیم» حمایت خود را از فلسطین اعلام کردند.

پایگاه خبری النشره نیز گزارش داد: تحصن های دانشجویان دانشگاه های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

این تحصن ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار می شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر کشورهای مختلف جهان به ویژه آمریکا شاهد خیزش دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است که با واکنش وحشیانه نیروهای پلیس آمریکایی و بازداشت گسترده معترضان همراه بوده است.

کد خبر 6093033

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه