Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در بازدید از بیمارستان جدید‌التأسیس ١۵ خرداد مهدی‌شهر اظهار کرد: بالغ‌بر ۱۲۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی این بیمارستان هزینه شده است که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تأمین شد.

وی افزود: بیمارستان جدید‌التأسیس ۱۵ خرداد مهدی‌شهر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی مردم، آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان ادامه داد: از بدو ورود به این استان، تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری از طرح‌ها و اقدامات دولت به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم به کار گرفتیم.

آشناگر اضافه کرد: امروز شاهدیم بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر آماده بهره‌برداری است؛ هرچند به‌طور طبیعی برخی از موارد برای تکمیل و بهره‌برداری بیشتر و بهتر از این مرکز باقیمانده که تصمیمات لازم در آن خصوص نیز اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: محوطه‌سازی و دیواره‌سازی برای مسیل‌ها، یکی از مواردی است که در خصوص بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر مَدنظر قرار دارد که بحث و تبادل‌نظر در خصوص آن انجام شد و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

استاندار سمنان تصریح کرد: انتظارات صحیح مردم در خصوص حضور مستمر و کامل متخصصان در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر امری به‌جا است.

آشناگر عنوان کرد: پروژه بیمارستان مهدی‌شهر به‌صورت کامل آماده است، مواردی در خصوص راه دسترسی آن مطرح بود که باید گفت طی پیگیری‌های صورت‌گرفته، مبلغ دو میلیارد تومان برای ساماندهی ازلحاظ اجرای آسفالت و روشنایی مسیر کارسازی شده و به حساب شهرداری مهدی‌شهر برای اجرای آن واریز شد.

وی تأکید کرد: برای رفع نقص تقاطع مسیر دسترسی و مشکلاتی که برای آن وجود دارد، پیگیری‌ها در حال انجام است.

استاندار سمنان گفت: مردم بدانند که هدف ما ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها است و اطمینان خاطر داشته باشند که تا بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر به‌صورت کامل تجهیز نشده و کادر و تشکیلات آن تأمین نشوند، عجله‌ای برای افتتاح رسمی آن وجود ندارد.

آشناگر خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که کار درمانی در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر آغاز شده و بیماران پذیرش می‌شوند.

وی افزود: در مقطع زمانی دیگری با رفع نواقص جزئی موجود در بخش کادر درمان و تشکیلات، محوطه‌سازی، دیواره‌سازی، راه دسترسی، روشنایی و سرویس‌دهی شهری، افتتاح رسمی این بیمارستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی شهر استاندار سمنان علیرضا آشناگر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز