Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست IT جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت مسلط به سیستم های رایانه ای و شبکه های مخابراتی مسلط به زبان انگلیسی بهره هوشی بالا ذهنی محاسبه گر دارای ذوق، سلیقه و علاقه پیگیر، خلاق و مسئولیت پذیر حقوق ثابت سرویس رفت و برگشت هدایای مناسبتی پاداش اضافه کاری مدیر مالی جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنایی با نرم افزارهای امکان‌سنجی مالی آشنایی با قوانین تجارت، بیمه و مالیاتی آموزش نرم‌افزارهای مالی آشنایی با اکسل جهت گزارش دهی مالی مهارت اصول مالی و حسابداری، قوانین حقوق و دستمزد و قوانین مالیاتی خصوصیات اخلاقی و شغلی مورد نیاز: مهارت‌های ارتباطی خوب با متقاضیان مهارت‌های نوشتاری خوب جهت تدوین گزارش‌ها توانایی تحلیل و تفسیر آمارهای مالی مهارت امکان‌سنجی اقتصادی طرح‌ها و پروژه‌ها حقوق ثابت سرویس رفت و برگشت هدایای مناسبتی پاداش اضافه کاری مدیر حسابداری جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت قوانین و مقررات مالی و محاسباتی عمومی آشنایی بانرم افزار کاربردی در حسابداری آشنایی با ترازنامه و گزارشات سود و زیان آشنایی با قوانین تجارت، بیمه و مالیاتی تسلط به اصول حسابداری داشتن مهارت‌های هفت گانه ICDL مهارت های مدیریتی فنون مذاکره توانایی انجام کار گروهی ذهن محاسبه گر قابل اعتماد و امانت دار مهارت‌های نوشتاری خوب جهت تدوین گزارش‌ها توانایی تحلیل و تفسیر آمارهای مالی حقوق ثابت سرویس رفت و برگشت هدایای مناسبتی پاداش اضافه کاری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن: 05143266011 ایمیل: info@paloodparsian.com لینک: http://paloodparsian.com آدرس: خراسان رضوی، نیشابور، شهرک صنعتی خیام، بلوار توسعه، پلاک 8 پربیننده ترین شرط پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چیست ؟ استخدام صندوقدار و منشی در یک مجموعه بزرگ و معتبر در تهران استخدام پزشک متخصص داخلی در کلینیک آلرژی تهران استخدام پشتیبان فنی دستگاه کارتخوان در پرداخت الکترونیک سامان کیش در قزوین استخدام نقشه بردار در شرکت جهاد نصر یزد در سیستان و بلوچستان و یزد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند