Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی نبییان معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی شهر خمین گفت: الحمدالله این پروژه که امروز بازدید داشتیم به سمت و سویی پیش میرود که بتوانیم حداکثر ظرف یکی دو ماه آینده تحویل وزارت بهداشت و درمان دهیم.

نبییان افزود: یکی از دغدغه‌هایی که وزارت راه و شهرسازی و سازمان مجری ساختمان‌های دولتی داشت تسریع در تحویل بیمارستان خمین به وزارت بهداشت بود که خوشبختانه این امر مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: از ابتدای کرونا تا به امروز بالغ بر ۱۴ پروژه را در سطح کشور ساختیم که در بخش سخت افزاری تحویل وزارت بهداشت و درمان دادیم.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید گفت: برای اینکه بیمارستان بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد تلاش‌های مضاعفی شد.

نظری افزود: قول‌هایی که وزیر بهداشت و درمان و همچنین مجموعه وزارت راه و مسکن و شهرسازی دادند و با پیگیری‌ها و همچنین سرکشی‌های متعددی که انجام شد این طرح تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته که اقدامات خوبی در مسیر تکمیل پروژه انجام شده است.

او اضافه کرد: بزودی شاهد افتتاح این طرح هستیم و تجهیز بیمارستان هم از طریق وزارت بهداشت درمان و از کانال دانشکده علوم پزشکی در دست پیگیری است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجهیزات لازم تهیه شده و امیدواریم در یکی دوماه آینده مجموعه بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین با زیرساخت‌های لازم و همچنین در بحث تجهیزات کامل و بروز به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم شهر امام راحل قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان خمین وزیر راه و شهرسازی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود