Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی دستور وزیر امور اقتصاد و دارایی مبنی بر پیاده سازی بیمه دیجیتال در راستای توسعه اقتصاد هوشمند، شرکت خدمات بیمه‌ای تامین سازان به عنوان نماینده حقوقی برتر شرکت سهامی بیمه ایران، به طور رسمی سامانه فروش آنلاین بیمه را در کل کشور رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تامین سازان، در این سامانه شما قادر خواهید بود در هر ساعت از شبانه روز بیمه نامه خود را خریداری کرده و از تمامی امکانات آن بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت خدمات بیمه‌ای تامین سازان با کد ۳۲۲۳ از شرکت سهامی بیمه ایران از سال ۱۳۶۸ در صنعت بیمه فعالیت خود را آغاز نموده است. با تجهیز زیرساخت‌های ارائه سرویس و خدمات متمایز و به کارگیری قریب به یکصد نفر نیروی انسانی مجرب و متخصص بیمه، خدمات متمایزی را در اقصا نقاط کشور به بیمه گذاران خود ارائه می نماید.
تخصص گرایی دوسویه دپارتمان های خدمات دهنده به بیمه گذاران محترم و ارائه خدمات متمایز در محل به بیمه گذاران از جمله چشم انداز های شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان به شمار می‌روند.

استعلام و خرید آنلاین بیمه

در این سامانه شما قادر خواهید بود تمامی نیاز های بیمه‌ای خود را خریداری کرده و مابقی روال را به شبکه پشتیبانی شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان بسپارید.
شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان در تمامی شاخه های بیمه‌ای در کشور فعالیت می نماید. بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه ی اتومبیل، انواع بیمه های مسئولیت، مهندسی، عمر، حوادث، باربری، درمان و بیمه نامه های کشتی و هواپیما بخشی از فعالیت های شرکت خدمات بیمه تامین سازان را تشکیل می دهد.
بیمه شخص ثالث شامل کلیه خسارت‌های مالی می باشد که از محل مسئولیت‌های مدنی دارندگان و رانندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی که در حوادث رانندگی متوجه اشخاص ثالث می‌شود، اقدام به جبران خسارت می نماید. پوشش مالی و پوشش جانی سرنشین و پوشش جانی راننده از پوشش های اصلی این نوع بیمه نامه می باشد. 
سامانه آنلاین صدور ثالث تامین سازان به نشانی www.TaminSazan.ir با هدف راحتی بیشتر برای بیمه گذاران عزیز و برای به حداقل رساندن زمان مورد نیاز برای بیمه گذاران محترم راه اندازی گردیده است، جهت خرید بیمه ثالث آنلاین و خرید اینترنتی بیمه نامه بدنه تنها در چند دقیقه قادر خواهید بود بیمه نامه خود را صادر نمایید.

یکی از تمایزها و تفاوت‌های بزرگ مابین شرکت‌های خدمات بیمه‌ای، حوزه ی رسیدگی به خسارات می باشد. ارائه خدمات پشتیبانی بیمه در حوزه خسارت در شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان به‌طور متمرکز بوده و رسیدگی به خسارات به صورت مستقل در این شرکت انجام می شود.
واحد حقوقی شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان آماده ی ارائه ی مشاوره های حقوقی به کلیه ی خسارت دیدگان در تمامی شرکت های بیمه ای در کشور می باشد.
شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان به عنوان نماینده ی حقوقی برتر شرکت سهامی بیمه ایران به نشانی اینترنتیwww.TaminSazan.com  همواره در خدمت شماست.
در اینستاگرام نیز با ما همراه باشید https://www.instagram.com/tamin.sazan/
دفتر مرکزی: تهران، خیابان فردوسی، خیابان سرهنگ سخائی، پلاک 48 طبقه اول، واحد 2   تلفن: 021.62813
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمه خرید بیمه آنلاین تامین سازان بیمه گذاران بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود

خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

خاندوزی در این نامه به بذرپاش نوشته است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودرو‌های گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود