Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، احمد قافی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به جایگاه خوب صنعت نمایشگاه رشد و توسعه بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی، تجاری و حتی فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: رویکردهای جدید برای حضور فعالان بخش خصوصی در نمایشگاه یزد داریم که با تحقق اهداف می تواند اثربخشی خوبی بر توسعه استان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تکمیل و تجهیز محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، اقدامات لازم برای حضور مطلوب شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در نمایشگاه نیز فراهم است ادامه داد: یکی از راهکارهای توسعه صادرات برای کشورها، حضور در نمایشگاه‌های تجاری و تخصصی است چرا که نمایشگاه یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای توسعه محصول و همچنین بهترین راهکار برای توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد با اشاره به فعالیت نمایشگاه بین المللی یزد تا قبل از سال ۱۳۹۷ در فضاهای استجاری، فضای کنونی شرکت نمایشگاه‌های استان را واقع در زمینی به وسعت ۵۶ هکتار در جوار کمربندی شهر یزد خواند و تصریح کرد: فاز یک نمایشگاه در قالب سالنی به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع که ۴۵۰۰ مترمربع فضای مفید برپایی نمایشگاه‌های مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه سیاست کنونی شرکت ایجاد نمایشگاهی در شان و جایگاه یزد به عنوان اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان با برندی خاص در سطح بین‌المللی است اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی استان در سال ۱۴۰۰، برگزاری بیش از ۱۸ عنوان نمایشگاهی را پیش‌بینی کرده است که با توجه به شرایط کرونایی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

قافی با بیان اینکه چشم‌اندازهای ویژه‌ای برای نمایشگاه دیده شده است، اظهار کرد: سعی داریم در طرح جدید از تکنولوژی و روشهای نوین علمی با خلاقیت و نوآوری برای ارائه خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه و ایجاد زیرساخت‌های نمایشگاهی بهره‌مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه یزد علاوه بر مباحث اقتصادی، روی مباحث غیراقتصادی نظیر اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژه‌ای دارد، گفت: برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده یزد در فرودین‌ماه امسال و استقبال بی‌نظیر مردم نشان داد که فضای این مجموعه می‌تواند نقش موثری در کارکردهای فرهنگی اجتماعی نیز داشته باشد از سویی به لحاظ زیرساختی معتقدیم که فضاهای نمایشگاهی استان باید به نحوی طراحی و اجرا شود که به تنهایی جزو جاذبه‌های دیدنی استان به شمار آید و علاوه بر این فضاهایی نوین با کاربردهای چندگانه برای این بخش تامین شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی استان یزد با اشاره به خسارت ۲.۵ میلیاردی کرونا به صنعت نمایشگاهی این استان عنوان کرد: شیوع کرونا صنعت نمایشگاهی در کشور و استان را زمین گیر کرد و خسارت غیرقابل جبرانی وارد آورد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد نمایشگاه صنعت بخش خصوصی بین المللی استان بین المللی صنعت نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ عسکریان در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با قدردانی از شرکت‌های حامی این کنفرانس، گفت: در ایام برگزاری همایش، ۱۶ کارگروه تخصصی و چهار میزگرد در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون دستاورد‌های بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

عسکریان ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی گفت: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.


دیگر خبرها

  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند