Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:23:02 GMT

زمان بیشتری داشتیم سریالمان بهتر می شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۴۹۳۰

زمان بیشتری داشتیم سریالمان بهتر می شد

تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» با اعلام اینکه تصویربرداری این مجموعه تا پایان هفته آینده در شمال کشور به پایان می رسد، اضافه کرد: همزمان با آخرین روز از ماه صفر، پخش «در کنار پروانه ها» هم در شبکه دو به پایان می رسد.

بهروز مفید در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تصویربرداری و تدوین سریال «در کنار پروانه ها» توضیح داد: این مجموعه به پایان راه نزدیک شده است و قصه به زودی تمام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قسمت از این مجموعه ۱۵ مهر ماه در آخرین روز از ماه صفر از شبکه دو سیما پخش می شود. در حال حاضر تدوین و مونتاژ این کار همزمان در حال انجام است.

او سپس به دشواری های تولید این سریال در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: «در کنار پروانه ها» برایمان کار سختی بود؛ به دلیل اینکه اولا کار کردن در تیر و مرداد ماه در شمال کشور به لحاظ آب و هوایی واقعا نفس گیر است. از طرفی بحث کرونا مطرح بود و قطعا سختی هایی برایمان داشت، به اضافه قطعی برق در آن مقطع که واقعا کار را برایمان نفس گیر و دشوار کرده بود.

مفید همچنین خاطرنشان کرد: از سویی دیگر فشاری که برای رساندن کار به آنتن متحمل شدیم برایمان دشوار بود که خوشبختانه با همکاری همه عوامل به قولی که به سازمان صداوسیما داده بودیم، عمل کردیم و کارمان به پایان راه نزدیک شده است. در کل با در نظر گرفتن همه این شرایط، به نظرم کارمان دور از انتظار بود. 

او درباره اینکه آیا پخش سریال «در کنار پروانه ها» به یکباره از سوی تلویزیون اعلام شد؟ بیان کرد: متاسفانه تولید سریال در همه مناسبت های سازمان صداوسیما یکباره است. ما در حال حاضر می دانیم مناسبت ماه رمضان را داریم اما هنوز کارهایمان کلید نخورده است؛ این در حالی است که ساخت یک سریال حداقل ۹ ماه زمان می برد تا به پایان برسد، به خصوص در شرایط کرونایی که کار دشوارتر هم می شود و قطعا این عجله ها به کار لطمه وارد می کند. اساسا اگر بحث فشردگی زمان برای رساندن مجموعه «در کنار پروانه ها» مطرح نبود، حداقل ۱۵ درصد کیفیت سریالمان بالاتر می رفت.

تهیه کننده سریال در حال پخش «در کنار پروانه ها» در پایان گفت: با توجه به اینکه این مجموعه یک کار قرآنی است و درواقع به شکل غیرمستقیم به مناسبت محرم می پردازد و به نوعی داستان اصلی، بحث تحول شخصیت فردی در داستان است، دلم می خواهد در کنار جذابیتش برای مخاطبان حرفی هم برای گفتن داشته باشد که امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

به گزارش ایسنا، سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری هر شب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود. پروانه معصومی، برزو ارجمند، شهین تسلیمی، محمود جعفری، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، مهران رجبی و ... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال در کنار پروانه ها شبکه دو سیما بهروز مفید کنار پروانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات ویژه کوره نم زدایی ردیف سوم گازی این پالایشگاه که در راستای روند تولید پایدار گاز از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود در کمترین زمان ممکن با توان متخصصان داخل به صورت ۱۰۰ درصدی با موفقیت پایان یافت.

محمد نعمتی افزود: کوره‌های واحد نم زدایی جهت احیاء بستر‌های جاذب رطوبت گاز‌های شیرین شده بکار برده می‌شوند. رطوبت زدایی از گاز به دلیل جلوگیری از ایجاد یخ زدگی و انسداد لوله در مسیر انتقال به‌ویژه به نقاط سردسیر کشور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تعویض لوله‌های ردیف چهارم بخش همرفتی کوره واحد نم‌زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم، با تلاش شبانه روزی همه مسئولین واحد‌های مرتبط پالایشگاه، یکی از اقدامات شاخص در این عملیات است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: این کار بزرگ و ارزشمند، با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بسیار مطلوب مدیران و روئسای واحد‌های عملیاتی به‌صورت شبانه روزی و فشرده در مدت زمان پنج روز، با وجود شرایط جوی ناپایدار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، بهره‌برداری، بازرسی فنی و تعمیراتی انجام گردید.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد