Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر کشور و رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: این دانشگاه در تحقق آرمان‌های های نظام نقش‌آفرین است و به توسعه کشور کمک می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای احمد وحیدی در مراسم معارفه سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به عنوان رییس جدید این دانشگاه، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) افزود: این دانشگاه، دانشگاه بسیار مهمی است و ظرفیت‌های خوب و بزرگی برای کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که در پیچ تاریخی قرار داریم و باید نقش تعیین‌کننده انقلاب اسلامی را متحقق کنیم و اگر حضور فعال داشته باشیم، آن طوری خواهد شد که مورد نظر و آرمان‌های انقلاب است.
وحیدی گفت: همچنین ایشان فرمودند باید ساخت داخلی قدرت استحکام داشته باشد و این یک الزامی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وزیر کشور گفت: چند اتفاق اخیر را در جهان و منطقه شاهد بودیم؛ فرار خفت‌بار آمریکا از افغانستان، حضور جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، نگاه جدید کشور به قدرت واقعی ایران و درهم ریختگی دنیای غرب و همچنین می‌بینیم که رابطه فرانسه و آمریکا و انگلیس به چه وضعی افتاده اند که نشان‌دهنده افول قدرت‌ها و رشد قدرت ایران است.
وحیدی افزود: اتفاقاتی که در کشور می‌افتد و احساس امیدی که در مردم بیشتر می‌شود، نشان می‌دهد که انقلاب هیچ مشکلی ندارد و این مسائل ریز را از پیش پا بر می‌دارد و انقلاب مسائل معیشتی را از پیش پا برخواهد داشت و به شکل خیره کننده‌ای درخشش انقلاب اسلامی را در جهان شاهد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: در نقطه خیز جدید هستیم و با اعتماد و هماهنگی نیز مسائل حل می‌شود و به اهداف نزدیک خواهد شد؛ همه ما در جریان انقلاب مهمان هستیم و این مهمانی‌ها زود تمام می‌شود باید خدمت کنیم و خداوند میزبان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه عالی دفاع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبوع نظامی جمهوری اسلامی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: در عملیات وعده صادق نبوغ نظامی ما به کار آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سلسله نشست‌های «جهاد تبیین» با موضوع جنگ شناختی و جنگ ترکیبی به‌همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول امروز برگزار شد.

دکتر سید نصیب‌الله دوستی‌مطلق عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با اشاره به طراحی بی‌نظیر عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: شناسایی تمام لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی و عبور پهپادها و موشک‌ها از 12 لایه پدافندی و برخورد دقیق به هدف، محصول طراحی بی‌نقص اعجوبه‌های نظامی کشورمان بود.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق نبوغ نظامی ما بکار آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد؛ افزود: این عملیات اثبات توان نظامی ایران بود و باید به این دارایی‌هایی که در حوزه دفاع و امنیت داریم افتخار کرد.

این استاد دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد و گفت: خبرگان نظامی دنیا پیام این حمله را دریافت کردند و فهمیدند. در سال‌های آینده دیگران نیز به ابعاد این حمله پی خواهند برد؛ به‌گونه‌ای که جهان به قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم خواهد شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان چرایی اینکه حمله از چند نقطه از داخل خاک ایران انجام شد؛ اظهار کرد: دشمن اهل محاسبه است و این تصور برای او پیش می‌آید که ایران از چند نقطه دیگر توان حمله دارد که ما از آن بی‌خبر هستیم؟ و همین تصور و انگاره توان تصمیم‌گیری طرف مقابل را به چالش کشیده و احتمال انجام عملیات متقابل را به صفر می‌رساند.

دوستی‌مطلق تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش در عملیات وعده صادق تمام توان پدافندی خود را به کار گرفتند و هیچ تکنولوژی نبود که داشته باشند و در این عملیات بدون استفاده بماند. لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم قدرت این مردم و نظام را و همچنین نبوغ فرزندان این انقلاب و این مرز و بوم را به رخ دنیا بکشیم و بار دیگر به آن‌ها اثبات کردیم که ما یک کشور مستقل هستیم و تحریم دیگر پاسخگو نیست. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • نبوع نظامی جمهوری اسلامی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی