Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@06:56:08 GMT

کرونا ۵ همدانی دیگر را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۵۱۵۹

کرونا ۵ همدانی دیگر را به کام مرگ فرستاد

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از فوت ۵ مورد جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: تعداد جان‌باختگان کرونا در همدان به دو هزار و۷۹۷ مورد افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر محمد طاهری تصریح کرد: تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی با ۴۹۸ مورد مثبت گزارش شده است که به ترتیب در بخش بستری به ۲۷ هزار و  ۱۰۸ مورد و در بخش سرپایی ۸۳ هزار و ۴۰۶ نفر افزایش پیدا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه یاد آور شد: تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته  هزار و ۲۳۱ نفر بوده که ۲۱۷ نفر در بخش عادی و ۳۴ نفر هم در بخش ICU بستری شده است و حال ۵۲ نفر وخیم گزارش شد. 
 طاهری در رابطه با آمار شهرستان‌ها گفت: در شهرستان اسدآباد هزار و ۳۸۰ نفر، بهار هزار و  ۳۸۱ نفر، تویسرکان هزار و ۴۱۶ نفر، رزن هزار و ۷۵ نفر، درگزین ۳۵۸ نفر، فامنین ۳۸۱ نفر، کبودراهنگ هزار و ۳۷۳نفر، ملایر پنج هزار و ۱۳۶ ، همدان ۱۰ هزار و ۵۷۹نفر،نهاوند سه هزار و ۴۴۲ و خارج از استان ۵۸۷ مورد جدید گزارش شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرونا مرگ و میر ناشی از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات

سریع‌ترین مرد ایران در تور جهانی امارات پنجم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات، حسن تفتیان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات حمیده اسماعیل‌نژاد در ۱۰۰ متر زنان برنز گرفت، علی امیریان در ۸۰۰ متر طلا گرفت و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در حالی که تنها شرکت‌کننده حاضر در این ماده بود به مدال طلا رسید. مریم طوسی هم در ۲۰۰ متر زنان چهارم شد.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • قصه فراق از تحصیل
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است