Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کوهنوردی کارکنان شرکت شهرک های شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد قله ۴۲۸۰ متری پازن پیر واقع در رشته کوه دنا با مسافت ۳۵ کیلومتر رفت و برگشت یک روزه صعود سرعتی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد مدرس معاون توسعه مدیریت و منابع،  عضو هیأت مدیره شرکت، رئیس کاروان گفت: تیم کوهنوردان این شرکت یک روزه (روز گذشته ۲۸  شهریور ماه) به قله بلند پازن پیر رشته کوه دنا صعود سرعتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مدرس گفت:  این برنامه به گونه ای طراحی شد که صعود سرعتی و استقامتی پس از طی مسافت ۳۵ کیلومتر رفت و برگشت به پازن پیر از خط الراس مرکزی دنا یک روزه انجام شود .

محمد مدرس، با اشاره به اینکه این چندمین صعود کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به قلل دنا است، افزود: کوهنوردان این شرکت پیش از این و در مناسبت های متفاوت تعدادی از قلل مرتفع از جمله قله ۴۱۵۰ متری برف کرمو، قله متری ۴۴۵۰ قاش مستان ، قله ۴۳۶۰ متری حوض دال ... واقع در رشته کوه دنا صعود کردند.

وی با اشاره به بحران شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به اینکه طی ماه های گذشته، اماکن ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس تعطیل هستند، برگزاری اردوهای کوهنوردی حفظ شادابی و نشاط روحی کارکنان را به دنبال دارد.

رئیس کاروان کوهنوردی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پازن پیر، شرقی ترین قله منطقه دنا و از نظر فنی هیمالیای کوچک نام دارد که این قله در دهه ۷۰ و هشتاد دوبار میزبان تیم ملی کوهنوردی ایران بود و همچنین در اتمام پروژه های پایانی مدرسین هم مورد توجه فدراسیون کوهنوردی است. 

 .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوهنوردی شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پازن پیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏