Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای به محمدباقر ذوالقدر و امیر سرتیپ واحدی انتصاب آنان به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرماندهی نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پیام سرلشکر باقری به محمدباقر ذوالقدر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر محمدباقر ذوالقدر

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که بیانگر تعهد، لیاقت و قابلیت های سرشار آن برادر عزیز برای نقش آفرینی در این جایگاه مهم است را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فضل الهی تجارب ارزنده و متمادی در سنگرهای مختلف خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و ملت عظیم الشان ایران از مبارزه با رژیم ستم‌شاهی تا حضور مجاهدانه در صحنه دفاع مقدس و دیگر عرصه های پاسداری از انقلاب تا ایفای نقش های موثر و پیش برنده در قوه قضائیه و همچنین آشنایی عمیق نسبت به مسائل و موضوعات کلان و اولویت های فراروی کشور، نوید بخش موفقیت آن برادر گرانقدر در کمک به انجام وظایف و مسئولیت های حساس و راهبردی این مجمع شریف خواهد بود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه قادر متعال طلب می کنم.

وی همچنین در پیام دیگری به امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش عنوان کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

با سلام و تحیات؛

حُسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، شایستگی و قابلیت‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم، تجارب ارزنده و توانمندی‌های مدیریتی و تخصصی شما طی سالیان خدمت و نقش‌آفرینی در نیروی هوایی آجا پشتوانه ارزشمند و مطمئنی در پیگیری و تحقق منویات و انتظارات معظم‌له در ارتقای توان و آمادگی‌های رزمی در پاسخگویی هوشمندانه به هر نوع و هر سطح از تهدید هوایی و رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام اسلامی در تعامل اثربخش و هم افزار با مجموعه بزرگ ارتش غیرتمند و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن فرمانده خردمند و ولایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیروی هوایی ارتش سردار باقری مجمع تشخیص مصلحت نظام نیروی هوایی ارتش سردار باقری نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق