Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:29:58 GMT

برق پارلمان لبنان رفت؛ نماینده حزب الله برق اضطراری را تامین کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۲۷۱

برق پارلمان لبنان رفت؛ نماینده حزب الله برق اضطراری را تامین کرد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنان، جلسه یاد شده قرار بود امروز (دوشنبه) در ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی آغاز شود اما به دلیل قطعی برق و خاموش شدن چراغ‌های سالن با یک ساعت تاخیر شروع شد.

در این جلسه که در کاخ «یونسکو» در بیروت برگزار می‌شود، قرار است برنامه‌ها و سیاست‌های دولت جدید بررسی و سپس به رای گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم الموسوی، نماینده حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه «الجدید»  گفت: برای تامین  ژنراتور برق تماس‌هایی برقرار شد و به ساختمان یونسکو جایی که جلسه مجلس نمایندگان در حال برگزاری است، ارسال شد. 

وی با بیان اینکه ما آمادگی خود را برای تامین مازوت در صورت نیاز اعلام کردیم و برای تامین این سوخت با شرکت مربوطه تماس گرفتیم، افزود:  اما «عدنان ضاهر» دبیر کل مجلس  به ما گفت که مازوت موجود است و فقط به یک ژنراتور برق نیاز است. 

«تیمور جنبلاط» نماینده مجلس لبنان نیز در مورد قطع برق این جلسه گفت که این رویداد،  یک اتفاق بد بود. 

جلسات پارلمان لبنان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی از ساختمان اصلی خود به ساختمان دیگری معروف به تالار یونسکو در بیروت منتقل شده است.

کمبود سوخت در لبنان که با رکود عمیقی دست و پنجه نرم می‌کند باعث شده است تا برق برای چند ساعت قطع شود و بیشتر لبنانی‌ها به ژنراتورهای برق خصوصی متکی شده‌اند. 

دولت جدید لبنان وعده داده است که برای مقابله با بحرانی که این کشور را فلج کرده است، تدابیری از جمله مذاکره با صندوق بین المللی پول و آغاز اصلاحات را اتخاذ خواهد کرد. 

لبنانی‌ها امیدوارند که دولت جدید سرانجام بتواند راهی را برای خروج کشور از بحرانی که منجر به کاهش ۹۰ درصدی ارز از اواخر سال ۲۰۱۹ شده و سه چهارم مردم را به فقر کشانده است، پیدا کند. 

برچسب‌ها انرژی برق لبنان آسیای غربی پارلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق لبنان آسیای غربی انرژی برق لبنان آسیای غربی پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در «میس الجبل» یک شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهادت غیرنظامیان در شهرک میس الجبل، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پنجم ماه مه ۲۰۲۴ شهرک مرگلیوت را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع، نظامیان و شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک «میس الجبل»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین «کفریوفال» و «کفر گلعادی» را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۴ شهرک‌نشین صهیونیست در حمله موشکی امروز به الجلیل و جولان اشغالی از سمت لبنان زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که از صبح امروز بیش از ۱۰۰ موشک به سوی الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6097688

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد