Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@03:48:36 GMT

یک معبر دیگر در منطقه۱۳ به نام شهید مزین شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۳۶۰

یک معبر دیگر در منطقه۱۳ به نام شهید مزین شد

همشهری آنلاین- پروانه بهرام‌نژاد: مجید گودرزی، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ مزین شدن خیابان‌ها و معابر را امری مهم و برکتی ناب از برکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: نصب پلاک معابر به نام شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و ارج نهادن به مقام شامخ آنان انجام می‌شود و در همین راستا طی آیینی تابلوی نام مقدس این شهید والامقام بر سر معبر ۴/۴۲ این منطقه نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به چگونگی فرآیند نامگذاری معابر اشاره کرد و افزود: این اقدام در پی درخواست خانواده‌های معظم شهدا  به عنوان سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران طی مراحلی از طریق روابط عمومی منطقه در کمیته نامگذاری معابر مطرح و پس از تایید اعضای کمیته، برای بررسی و تأیید مسئولان کمیسیون نامگذاری معابر در شورای اسلامی شهر تهران به دبیرخانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ارسال می‌شود. این برنامه با حضور مسوولان حوزه روابط عمومی، ایثارگران، شهرداری ناحیه۲ برگزار و معبر ۴/۴۲ محله نیروی هوایی به نام شهید خلبان روزبه ناظریان نامگذاری شد.

کد خبر 627966

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند