Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در تهران از ۳۰ شهریورماه خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا زالی در اولین نشست شورای ارتقای دانشکده‌ها افزود: در قالب این طرح جهادی باید در یک بازه زمانی ۱۰ روزه واکسیناسیون ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار شهروند تهرانی انجام شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران با اشاره به اهمیت اجرای این طرح از روسای دانشکده‌ها خواست ضمن بررسی ظرفیت و امکانات دانشکده خود برای مشارکت در این طرح با معاونت بهداشتی دانشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی ایجاد شورای ارتقای دانشکده ها را برای بررسی مسایل و چالش های دانشکده ها ضروری عنوان کرد و  دکتر سلیمان احمدی رییس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت را به عنوان دبیر این شورا معرفی کرد.

آموزش حضوری و مجازی است

دکتر محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در این نشست با اشاره به اجرای آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی(حضوری و مجازی)، مشارکت فعالانه دانشکده های مختلف را در فرایند واکسیناسیون عنوان کرد.

وی همچنین کسب رتبه دوم کشوری در طرح رعد را مرهون تلاش های اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده ها برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات آنان بر حفظ و ارتقای این رتبه تاکید کرد و افزود: ارتباط بیشتر روسا و معاونان دانشکده ها با شورای صنفی دانشجویان، رصد روزانه داشبوردهای مدیریتی و توجه به روند اعتبار بخشی و اعتبارسنجی، فراخوان جذب هیات علمی  از دیگر موضوعات مهم است.

دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز با اشاره به رتبه بندی های بین المللی گفت: هدفگذاری ما در سال ۲۰۲۱ انتشار پنج هزار مقاله علمی و ۱۰۰ هزار استناد (citeation) است که تاکنون  ۳۸ هزار مقاله منتشره و ۷۵ هزار سایتشن داشتیم.

وی  از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه به کسب رتبه ۴۷۶ لایدن، کسب رتبه دوم کشوری علوم پزشکی، رتبه ۱۳۹ آسیا، کاهش آمار اعضای هیات علمی خاموش به زیر پنج درصد، کسب رتبه اول کشوری توسط کمیته تحقیقات دانشجویی، کسب رتبه اول از نظر زیرساخت های پژوهش و فناوری اشاره کرد و از تلاش و زحمات اساتید و دانشکده ها در این راستا قدردانی کرد.

زرقی با اشاره به وجود ۱۱۲ شرکت دانش بنیان در دانشگاه یادآور شد یک مرکز نوآوری نیز به زودی راه اندازی می شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واکسیناسیون ستاد مقابله با کرونا تهران سلامت علیرضا زالی طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا دانشکده ها علوم پزشکی کسب رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند واکسیناسیون تکمیلی مرحله اول فلج اطفال ویژه اتباع خارجی در کردستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت تا یکم خرداد سال جاری اجرا خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا شد و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شدند.

کد خبر 749770

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان