Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی امروز در دیدار کارکنان سپاه بیت‌المقدس با نماینده ولی فقیه در استان کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این دیدار در آستانه دفاع مقدس با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب، امام شهیدان و فرمانده کل قوا است و اعلام می‌کنیم، عهدی که در سال ۵۷ با امام بستیم و در دفاع مقدس در کنار شهدا بودیم، امروز بر آن عهد و پیمان هستیم به عنوان سرباز ولایت در رکاب فرمانده کل قوا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: این دیدار آغازگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، برنامه‌هایی برای این هفته در استان پیش‌بینی شده است هر چند امسال نیز به دلیل وجود بیماری کرونا رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: امام فرمودند ما در جنگ برای یک لحظه هم پشیمان نیستیم، این فرمایش امام امروز برای همه جهانیان روشن است که رزمندگان ما در دفاع مقدس از سرحدات کشور و استقلال و عزت کشور دفاع کردند چون ما متجاوز نبودیم بلکه دشمن آمده بود تا انقلاب را ساقط کند و اگر نشد، بخش‌هایی از کشورمان را جدا کند به کشورهای دیگر الحاق کند.

به گفته سردار حسینی، دفاع ما دفاعی آبرومندانه، استقلال‌طلبانه و به حق بود و به همین جهت دفاع مقدس نام گرفت و به هیچ وجه پشیمان نیستیم چون از ناموس و شرف ملت و انقلاب دفاع کردیم و خیل عظیم رزمندگان هم ارتش و هم سپاه و سایر نیروها در دفاع مقدس حضور داشتند که تعداد زیادی شهید شدند، تعدادی بخشی از بدن خود را تقدیم کردند و تعدادی نیز به عنوان آزاده سال‌ها در اسارت دشمن بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: این افتخارات و جانفشانی‌ها صورت گرفت تا ایران و انقلاب بماند و امروز ایران بعنوان کشوری اثرگذار و تعیین‌کننده در جهان دارای نقش هستیم.

به گفته سردار حسینی، دفاع مقدس و غلبه بر نیروهای مسلح متجاوزگر موجب بروز و ظهور ظرفیت‌های خلاق و انقلابی جوانان برای غلبه بر دشمن و موجب تقویت و جهش نهضت‌های رهایی‌بخش در منطقه و بالابردن وزن سیاسی، نظامی و اقتصادی ایران در تراز جهانی شد.

وی عنوان کرد: شکست دشمن متجاوز صرفا یک پیروزی بر دشمن متجاوز نبود بلکه غلبه بر استکبار جهانی بود چون همه جهان از نظر سیاسی، مادی و تجهیزاتی در کنار ارتش بعث عراق بودند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: پیروزی دفاع مقدس غلبه حق بر باطل و تحقق اراده ملت ایمانی و انقلابی و توان و مدیریت رهبری امام بود در شرایطی که در محاصره و تحریم بودیم و انقلاب تازه متولد شده بود.

وی با یادآوی جمله‌ای از امام راحل که فرمودند، فرض کنید دزدی آمده و سنگی پرتاپ کرده است، گفت: امام اینچنین موجب تحقیر دشمن و انسجام ملی شد و همه ملت در کنار رزمندگان اسلام شهدایی را تقدیم کردند و در بدترین شرایط مقاومت کردند اما تسلیم نشدند و امروز شاهد شکوه و بزرگی کشور هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اذعان داشت: امروز شاهد به بارنشستن تدابیر و فرامین امامین انقلاب هستیم و این حاصل خون شهدا و ایثار رزمندگان است.

وی ادامه داد: امروز نیز یک حرکت انقلابی شکل گرفته است، تشکیل دولت انقلاب در این شرایط یک پیروزی است، انقلاب در کنار ملت است و ملت در کنار انقلاب است.

سردار حسینی گفت: امروز سپاه هم در کنار ملت است و برای مردم تلاش می‌کند، بعد از دروان دفاع مقدس سپاه امکانات خود را در سازندگی و سایر بخش‌ها بکار گرفته و امروز نیز با تمامی نیروها و امکانات با ویروس کرونا مبارزه می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: تجلیل از پیشکسوتان، غباروربی گلزار شهدا، برگزاری رزمایش‌های مختلف، افتتاح ۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی با ۲.۲ میلیارد تومان و راه‌اندازی ۲۴۰ پنل خورشیدی یا نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس با ۳.۵ میلیارد ریال برای خانواده‌های نیازمند را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان ذکر کرد.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های کمک مومنانه معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان هم یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان است.

سردار حسینی در بخش پایانی سخنانش با یادآوری راه‌اندازی 24 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کردستان، گفت: سپاه تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم است و از هیچ تلاشی برای تسریع در واکسیناسیون و پیشگیری از این ویروس دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان کردستان سنندج سردار حسینی فرمانده سپاه کردستان سپاه بیت المقدس هفته دفاع مقدس سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود