Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اعلام خبر دیدار اسلامی با گروسی در وین گفت که دو طرف برای پایه ریزی روابط مبتنی بر احترام و حسن نیت تفاهم کردند.

به گزارش فارس، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امشب (دوشنبه) از ملاقات محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دائم کشورمان در توئیتی در این باره نوشت: دو طرف همکاری متقابل در حوزه‌های مختلف را بررسی و چندین موضوع مورد علاقه متقابل را نیز مرور کردند.

غریب آبادی افزود: طرفین ضمن اذعان به اینکه ایران شریک مهمی برای آژانس است، تفاهم کردند روابطی مبتنی بر احترام و حسن نیت را پایه ریزی کنند.

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور ور رئیس سازمان انرژی اتمی که دیروز (یکشنبه) در رأس هیأتی به وین سفر کرد، امروز (دوشنبه) در شصت‌ و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شرکت کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آژانس خواست از سیاسی‌کاری بپرهیزد و تصریح کرد: زمان آن فرارسیده که آمریکا سیاست‌های غلط خود را اصلاح کرده و در ابتدا همه تحریم‌ها را به شیوه‌ای عملی، موثر و قابل راستی‌آزمایی لغو کند.

این نخستین سفر اسلامی به وین پس از تصدی این سمت است.

کاظم غریب‌ آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از این درباره سفر محمد اسلامی به وین نیز بیان کرده بود: در این سفر آقای اسلامی علاوه بر این‌که هیأت ایران را سرپرستی و مواضع ایران را در کنفرانس عمومی آژانس مطرح می‌کند، ملاقاتی با آقای گروسی خواهد داشت و چندین ملاقات با روسای هیأت‌های کشورهای دیگر و چندین بازدید نیز تنظیم شده است.

غریب آبادی گفت: این هم در چارچوب تعاملات روتین و عادی آژانس و ایران و به ویژه سازمان انرژی اتمی است و به ویژه در چارچوب فنی و حقوقی صورت می‌گیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی رئیس سازمان انرژی اتمی نماینده دائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی زیادی برای دیدار با شمس آذر داریم

دریافت 95 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با شمس آذر اظهار کرد: امیدواریم با دست پر از قزوین خارج شویم.

کد خبر 6092570

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • انرژی زیادی برای دیدار با شمس آذر داریم
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور