Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:41:06 GMT

ثبت نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۷۳۲

ثبت نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان آغاز شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: چندی پیش در مجلس در قالب تذکری به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در خصوص تأمین مسکن خبرنگاران و حل اختلاف بین این دو وزارتخانه مطرح کردم؛ در پاسخ وزارت راه و شهرسازی با پیگیری مصرانه بیان داشت که بارها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه نیز آماده است ولی همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا مکاتبه‌ای با وزیر جدید ارشاد انجام داده و از او خواستم عدم اهتمام وزیر قبلی را جبران کند و مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد چون با توجه به امضای تفاهم نامه و انجام همه اقدامات، هر ساعت تعلل در ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر، ظلم به این قشر عزیز است و وزارت راه با هماهنگی وزارت فرهنگ، کار ثبت نام را آغاز کند اما متاسفانه اهتمام لازم از سوی وزیر ارشاد قبلی و فعلی درخصوص مسکن خبرنگاران دیده نشد. مشخص است عزم جدی وجود ندارد.

نماینده اصفهان خاطرنشان کرد: وقتی عدم اهتمام و بی دقتی وزرای ارشاد را شاهد بودم شخصا ورود کردم و از دو متولی یعنی معاون مسکن وزارت راه و معاون توسعه مدیریت وزارت ارشاد خواستم در این خصوص گزارشی ارائه کنند. از گزارش ها مشخص بود عزم بالایی در وزارت راه برای کمک به خبرنگاران و هنرمندان وجود دارد، در وزارت ارشاد نیز صرفا معاون توسعه پیگیر کار است و رییس صندوق هنر، معاون مطبوعاتی و وزیر اهتمام لازم را نشان ندادند.

مقتدایی در پایان گفت: با عنایت به اینکه نباید معطل بی اهتمامی ها شویم، از معاون وزیر راه درخواست کردم راه ثبت نام را ابلاغ کنند که امروز  ابلاغ  شد. اهالی فرهنگ و هنر با قید فوریت  ثبت نام  را انجام دهند.

پربیننده ترین طرح مجلس برای منتفی‌کردن جابه‌جایی‌ ساعت ها بنزین در سال آینده گران می شود؟ دستور رییس جمهور برای تدوین برنامه‌ پوشش جاماندگان سهام عدالت / برنامه دولت برای جبران کسری بودجه به زودی اعلام می‌شود قالیباف قانون «جهش تولید مسکن» را ابلاغ کرد طرح واردات خودرو با هدف تنظیم بازار داخلی تدوین شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن مسکن خبرنگاران وزارت راه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور