Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:07:30 GMT

اعتراف سایت کارچاق‌کن دولت روحانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۳۱۶

اعتراف سایت کارچاق‌کن دولت روحانی

سایت کارچاق‌کن دولت روحانی و برجام در طول 8 سال گذشته، به گوشه‌ای از میراث ناکارآمدی‌های دولت مدعی تدبیر و امید اذعان کرد.

عصر ایران که قصد داشته دولت سیزدهم را از ایده‌های بزرگ منصرف کند، می‌نویسد: رئیس‌جمهور رئیسی و تیم اقتصادی او برای حل مشکلات کشور وعده‌های بسیاری دادند که یکی از مهم‌ترین آنها ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که اگر بیفتد یک امر بسیار پسندیده است.

این سایت در عین حال می‌افزاید: «بهتر است دولت سیزدهم برای آغاز کار، سنگ بزرگ بر ندارد که سنگ ریزه‌های بسیاری جلوی پای مردم افتاده است که برداشتن آنها صد دعای خیر به همراه دارد.

بسیاری از مردم امروز مشکلات روزمره دارند و در تامین معیشت خود مانده‌اند. قیمت‌ها اگر در مسابقات صخره‌نوردی جهانی شرکت می‌کردند، قطعا رکوردی عجیب را به نام خود می‌زدند. چشمت را که بر می‌گردانی قیمت یک کالا بالا رفته است. نکته جالب این است که ما فقط بالا رفتن قیمت‌ها را می‌بینیم و خبری از پایین آمدن آنها نیست. گویی که آن بالا خوش آب و هوا‌تر است.

خودمانیم، اغیار که این یادداشت را نمی‌خوانند؛ بخشی از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند و فعلا آرزوی‌شان داشتن رساندن یک ماه مالی به آخر است. خیلی‌ها به واسطه گرانی، دیگر توان خرید گوشت و مرغ را ندارند. بماند که بخشی حتی دیگر نمی‌توانند از پس خرید تخم مرغ و سیب زمینی هم برآیند.

مثلا چقدر بهتر بود یکی از اولین دستورات رئیس‌جمهور به بانک‌ها که در عصر کرونا، مثل بختک به خاطر یکی، دو قسط عقب افتاده به روی زندگی مردم نیفتند و زنگ پشت زنگ نزنند.

وقتی کسی دچار خونریزی است، ابتدا سعی می‌کنند جلوی خونریزی را بگیرند و بعد به سراغ درمان و به ثبات رساندن وضعیت او بروند. زندگی ما هم همین است. بهتر است ابتدا جلوی خونریزی که همان گرانی و تورم است را بگیرند و بعد به سراغ کارهای دیگر بروند.

طبقه متوسط در ایران در حال نابودی است. کم کم جامعه به دو دسته داراها و ندارها تقسیم می‌شود. البته همین دسته ندارها هم خود به چندین دسته دیگر تقسیم می‌شود که مجال آن در این نوشتار نیست.

کارهای بزرگ و فیل هوا کردن را بگذارید برای زمانی که مشکلات معیشتی مردم حل شده است. فعلا غم نان داریم».

اعتراف پایان این سایت بزک‌کننده سوءمدیریت دولت روحانی در گذشته، در حالی است که مدعیان تدبیر و امید وعده داده بودند، چنان رونقی به اقتصاد بدهند و مردم را از درآمد سرشار سازند که نیازی به پول ناچیز یارانه نداشته باشند!/کیهان

منبع: فردا

کلیدواژه: برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام

قیمت کتاب‌های درسی میان‌پایه‌ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جز پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

این در حالی است که دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، شش رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های پایه‌های هفتم و دهم متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 747544

دیگر خبرها

  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب