Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:14:58 GMT

باغ موزه دفاع مقدس لرستان در جدال با کمبود اعتبار

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۸۵۶۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 67 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در سال ۱۳۸۹ در مساحت ۶ هزار مترمربع کلید خورد تا رشادت‌های رزمندگان لرستانی در این موزه ثبت و برای همیشه در تاریخ ماندگار بماند.

اما طی این سال‌ها تزریق قطره چکانی اعتبارات و عدم تحقق وعده‌های مسئولان برای تخصیص اعتبارات عامل عدم تکمیل و افتتاح این پروژه فرهنگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پروژه‌ای که می‌تواند در کنار ظرفیت‌های فرهنگی ویژه ای که دارد به عنوان یک بستر گردشگری نیز مطرح باشد، در بن بست کمبود اعتبار گرفتار است.

بنابراین گزارش، در باغ موزه دفاع مقدس لرستان بخش‌های ویژه گالری، سالن‌های آمفی تئاتر و کلاس آموزشی، بخش‌های ویژه نمایش ادوات جنگی و … پیش بینی شده است که در جوار یادمان شهدای گمنام شهر خرم آباد می‌تواند به قلب فرهنگی شهر تبدیل شود.

کد خبر 5309621

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس خرم آباد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر اربعین 1400 خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی گرگان اردبیل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید