Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با هدف کاهش تصادفات و ایمن سازی گردنه اسدآباد، طرح جداسازی مسیر رفت و برگشت و انتقال روشنایی به وسط جاده در دستور کار قرار گرفته است.

با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان به عنوان یکی از کریدور‌های غرب به مرکز و شمال کشور بسیاری از خودرو‌های سبک و سنگین از این مسیر در حال تردد هستند و این محور یکی از مهمترین محور‌های استان همدان و غرب کشور به شمار می‌رود که ایمن سازی محور فوق ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال گذشته طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با نیوجرسی از راهدارخانه به سمت همدان به طول ۱۴ کیلومتر آغاز و در این طرح در مرحله اول یک مسیر به طول پنج و نیم کیلومتر انجام شد.

در ادامه طرح مرحله دوم، نصب نیوجرسی به سمت شهر اسدآباد به طول هشت کیلومتر از چند روز پیش آغاز شده و به صورت همزمان بحث روشنایی و انتقال روشنایی بر روی نیوجرسی و حفاظ‌های بُتونی در حال انجام است.

در حال حاضر با اجرای ۵.۵ کیلومتر از فاز نخست طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه بر اساس گزارش‌ها و آمار‌ها میزان تصادفات رخ به رخ و تصادفات جاده‌ای در این میزان مسیر کاهش داشته که قطعا با اتمام کامل طرح میزان آمار تصادفات در گردنه کاهش دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای تصادف رانندگی طرح جداسازی رفت و برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا