Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@18:42:18 GMT

اولین حضور رسمی پسر بکام در مستطیل سبز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۹۲۵۳

اولین حضور رسمی پسر بکام در مستطیل سبز

رومئو پسر ۱۹ ساله دیوید بکام اولین حضور رسمی خود را در زمین فوتبال تجربه کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از واشنگتن پست، رومئو، پسر دیوید بکهام کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس اولین بازی حرفه‌ای خود را برای تیم  دوم اینتر میامی در دسته سوم انجام داد.

بکام ۱۹ ساله در سمت راست شروع به کار کرد، جایی که پدرش در منچستریونایتد به شهرت رسید و توانست به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین آکادمی آرسنال حالا در اولین تجربه رسمی خود برای تیم ذخیره اینتر میامی تیمی که پدرش مالک آن است به میدان رفت.

این جوان در پست اینستاگرام خود برای ۳.۳ میلیون دنبال کننده خود که اولین بازی خود را جشن می گرفت، نوشت: خوشحالم که اولین بازی حرفه‌ای خود را انجام دادم.

این باشگاه در تلاش است تا در سال ۲۰۲۳ زمانی که قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن به پایان رسید، این فوق ستاره آرژانتینی را نیز به خدمت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیوید بکام اینتر میامی اینتر میامی دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد