Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا برابر گرانادا از شکست فرار کرد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/6/30؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

جام جهانی فوتسال؛ ایران 1-2 آرژانتین / پیروزی می خواهید؟ نه ممنون!

ایران و آرژانتین در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی فوتسال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود آرژانتین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ علی اصغر حسن زاده موفق شد تک گل ایران را روی یک حرکت زیبا به ثمر برساند.

دو تیم برخلاف بازی های گذشته خود، در این دیدار حمله های زیادی نداشتند و موقعیت های زیادی ایجاد نکردند. اما در نیمه دوم بازی، آرژانتین موفق شد 2 گل به ثمر برساند و در ادامه نیز ایران یکی از گل ها را جبران کرد اما موفق به زدن گل تساوی نشد.

با این نتیجه آرژانتین 9 امتیازی شد و صدرنشین ماند و به عنوان تیم اول صعود کرد و ایران با 6 امتیاز دوم شد و به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد. آرژانتین در مرحله بعد این رقابت ها به مصاف پاراگوئه می رود و ایران نیز حریف ازبکستان می شود. از پیش از شروع بازی، به نظر می رسید که تیم دوم این گروه در مراحل بعد با رقبای نسبتا ساده تری روبرو خواهد شد و تیم نخست با حریفان سخت تر بازی می کند. البته که فوتسال و جام جهانی قابل پیش بینی نیستند اما به هر حال دو تیم مثل بازی های گذشته خود به آب و آتش نزدند و در نهایت این آرژانتین بود که صدرنشین گروه شد و ایران در رده دوم قرار گرفت.

سوپرجام به تعویق افتاد

سوپرجام همچون فصل گذشته، پیش از شروع لیگ برتر برگزار نمی شود و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش طرفداری؛ با اعلام سهیل مهدی، با توجه به اینکه سه روز پیش از دیدار پرسپولیس و الهلال، فیفا دی است و تیم ملی ایران به مصاف حریف خود می رود، امکان برگزاری سوپرجام فوتبال ایران میان پرسپولیس و فولاد خوزستان وجود ندارد.

سرخ ها تا پیش از این، خواهان برگزاری سوپرجام بودند تا برای بازی با الهلال آمادگی بیشتری داشته باشند.

همچنین سهیل مهدی اعلام کرد که یکی از بازی های پرسپولیس در لیگ برتر معوقه خواهد شد و به زمان دیگری موکول می شود.

تصویر حکم جریمه 2 میلیاردی محمود فکری / اختصاصی طرفداری

عصر امروز اعلام شد محکومیت محمود فکری در خصوص پرونده شکایت باشگاه نساجی از سوی کمیته استیناف هم تایید شده است و فکری علاوه بر استرداد مبلغ 250 میلیونی به باشگاه نساجی، باید 2 میلیارد تومان هم به عنوان جریمه پرداخت کند.

به گزارش طرفداری، محمود فکری پس از فسخ قرارداد با نساجی به استقلال رفت که بعد از این اتفاق، مسئولان باشگاه نساجی از فکری در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردند. محمود فکری پس از اینکه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد، این پرونده را به کمیته استیناف برد ولی حالا کمیته استیناف هم این محکومیت را تایید کرده است.

غلامعلی محمدی، علیرضا صالحی، سیدعباس موسوی، علیرضا غفاری و محمد مهدی دادرس به عنوان اعضای کمیته استیناف با صحبت ها و دفاعیات وکیل محمود فکری قانع نشده و امروز رسما حکم محکومیت محمود فکری را تایید کردند.

شایان مصلح به گل گهر پیوست / رسمی

شایان مصلح که ابتدای هفته بدون سر و صدا از سپاهان جدا شده بود، به گل گهر پیوست.

به گزارش طرفداری، امروز باشگاه گل گهر تصویر خرید جدید کادر فنی اش را منتشر کرد. تصویری که نشان می دهد شایان مصلح شاگرد امیر قلعه نویی شده است.

شایان مصلح با قراردادی 2 ساله به گل گهر سیرجان پیوست. با توجه به این که گل گهر سیرجان قصد دارد در فصل جدید با چیدمان 3 دفاعه به میدان برود، امیر قلعه نویی در پست مدافع یارگیر احساس نیاز کرده و شایان مصلح را جذب کرده است. درباره جدایی شایان مصلح از سپاهان خبرهای ضد و نقیضی به گوش می رسد. شایان مصلح که با سپاهان قرارداد 2 ساله داشت، در اردوی تهران شرکت نکرد و خیلی بی سر و صدا راهی گل گهر سیرجان شد.

خودکشی ناگهانی همبازی سابق مهدی طارمی

شاهرخ غلامرضاپور، مهاجم بوشهری به دلیل خودکشی جان خود را از دست داد.

به گزارش طرفداری، شاهرخ غلامرضاپور بازیکن اهل برازجان که در بوشهر جزو فوتبالیست های شاخص به شمار می رفت، در تیم های متعددی مثل ایرانجوان بوشهر، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، فجر سپاسی شیراز، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه بازی کرده بود و در لیگ یک جزو بازیکنان با سابقه به شمار می رفت.

گفتنی است این بازیکن در ایرانجوان بوشهر همبازی مهدی طارمی بود و یکی از استعدادهای این تیم به شمار می رفت.

اودینزه 0-4 ناپولی؛ دلربایی مردی از توسکانی در ناپل

بارسلونا 1-1 گرانادا؛ بی نهایت سانتر، یک ناامیدی دیگر

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال با 40 هزار دلار میزبان الهلال بود | الوصل و هتل کلاهبرداری کردند یا شما گران خریدید؟ درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری کمیته استیناف محمود فکری شایان مصلح گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!

در روزهای گذشته گزارش های زیادی از علاقه ژاوی سیمونز برای بازگشت به بارسلونا در رسانه های اسپانیایی شنیده میشود. این موضوع باعث شده تا رسانه ها راز این علاقه را فاش کنند.

همچنین، رسانه های مختلف در اسپانیا در ساعات گذشته از احتمال انتقال ژاوی سیمونز به بارسلونا و بازگشت او به نیوکمپ صحبت می‌کنند.

منبع: بارسا نیوز

tags # ژاوی سیمونز ، ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا