Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حمید آلی‌آبادی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در امور ایثارگران، گفت: دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌های ملت فهیم و بصیر ایران و جمهوری اسلامی محسوب می‌گردد چرا که دارای پیامد‌ها و دستاورد‌های ارزشمندی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، نظامی و امنیتی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مطرح کرد: دفاع مقدس باعث گردید که ملت ایران با قومیت‌های مختلف و با تکیه بر باور‌های دینی و اسلامی و حفظ ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ جهاد را برای همیشه در این مملکت نهادینه کند و نظام سلطه بین‌المللی را در ابعاد گوناگون زمین‌گیر و هویت و گذشته درخشان ایران را زنده نماید.

آلی آبادی بیان کرد: همه آحاد ملت به ویژه دانشگاهیان، فرهنگیان، حوزه هنر و اندیشه باید بتوانند الگو‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده معرفی نمایند، چون دشمن در تلاش است این هویت به فراموشی سپرده شود تا نقش آن در حوزه‌های مختلف کمرنگ گردد.

او مطرح کرد: لذا لازم است جوانان ما امروز بتوانند این الگو‌ها را برای استقلال و پیشرفت کشور دنبال نمایند؛ ملت ما درس‌های زیادی در هشت سال دفاع مقدس آموخته است که در هیچ دانشگاهی در دنیا تدریس نشده است.

او اظهار کرد: با توجه به مبارزه بی‌امان مدافعان سلامت در مقابله با بیماری منحوس کرونا و جانفشانی و شهادت ۶ نفر از پرسنل پزشکی و پیراپزشکی به عنوان شهدای مدافع سلامت در راه صیانت از سلامت مردم، این روحیه ایثار و فداکاری الگویی از جانفشانی و شهادت طلبی در دوران دفاع مقدس در کادر بهداشت و درمان است که در این برهه از زمان نیز به نمایش گذاشته شده است.
او ادامه داد: با توجه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی، برنامه‌هایی تدارک دیده شده است از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از ۶۵ نفر از مدافعان سلامت و یادگاران دفاع مقدس اشاره کرد.

او افزود: همچنین شرکت نمودن تعدادی از کارکنان به نمایندگی از جمعیت ایثارگران دانشگاه در تجمع فراخوان ۳۰ شهریور در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثار و شهادت مدافعان سلامت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود