Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری گفت: این گروه قرار است در ایام اربعین، از محل صندوق قرض‌الحسنه این گروه جهادی به مددجویانی که توانمند شده‌اند و می‌توانند کسب‌وکاری داشته باشند، در راستای کمک مالی وام به این عزیزان بدهد، تا با خریداری تجهیزات مورد نیاز اشتغال‌زایی کنند. معصومه چهارمیری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری، گفت: برنامه ۱۰ روزه ویژه ایام اربعین حسینی را در دستور کارداریم که تا روز اربعین، با پیاده‌روی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهار میری افزود: خدمات پزشکی رایگان به مردم را در ایام اربعین حسینی در حال اجرا داریم، ارجاع به پزشک بیماران کرونایی، یکی از مهم‌ترین این خدمات است.   چهار میری تأکید کرد: ارائه خدمات پزشکی و ارجاع متقاضیان به دندان پزشک، چشم‌پزشک، پزشک عمومی، پزشک زنان، مشاور پزشکی و پزشک جراح عمومی از دیگر برنامه‌های گروه جهادی شهید مهدی چهار میری است.   مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهار میری با اشاره به تعمیر خانه نیازمندان، از جمله اقدامات این گروه جهادی، تصریح کرد: بیشتر نگاه ما در این راستا ارائه خدمات به خانواده‌هایی است که سرپرست آن‌ها از کار افتاده بوده و هزینه این تعمیرات را ندارد.   چهار میری با بیان اینکه تهیه و توزیع گوشت قربانی در اربعین حسینی را نیز در برنامه داریم، اضافه کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی است.   مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهار میری از توزیع حدود دو هزار پُرس غذای گرم در اربعین حسینی خبر داد، افزود: این کار با حضور خیرین انجام خواهد شد.   چهار میری تأکید کرد: گروه جهادی شهید مهدی چهار میری قرار است در این ایام از محل صندوق قرض‌الحسنه این گروه جهادی به مددجویانی که توانمند شده‌اند و می‌توانند کسب‌وکاری داشته باشند، در راستای کمک مالی وام به این عزیزان بدهد، تا با خریداری تجهیزات مورد نیاز اشتغال‌زایی کنند.   مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهار میری ادامه داد: یک غرفه ویژه کودک و نوجوان در جریان پیاده‌روی اربعین داریم که قرار است مردم دل نوشته‌های خود را ارائه دهند و به‌قیدقرعه جوایزی به برندگان اهدا خواهد شد.   چهار میری اظهار داشت: توزیع ماسک، شیلد، ژل ضدعفونی‌کننده در مراسم پیاده‌روی اربعین در کرج داریم، کودکان و نوجوانان در ایستگاه فرهنگی اربعین، با این موضوع که از امام حسین (ع) چه می‌خواهند و آرزویشان چیست؟، نقاشی‌ها و دل نوشته‌هایشان را به این ایستگاه ارائه می‌دهند.   بیشتر بخوانید: استقرار نزاجا در کل مرز ایران و افغانستان/ بازگشت مرزنشینان منطقه نهبندان به زندگی عادی نماینده ولی‌فقیه در سپاه: طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج شهید مهدی چهار میری کمک مؤمنانه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج کمک مؤمنانه گروه جهادی اربعین حسینی ایام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، جمعیت بیمه شده کارگری تحت پوشش تأمین اجتماعی را 354 هزار نفر دانست و اظهار داشت: این کارگران در 23 هزار واحد کارگری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه کارگری و اشتغال شده است گفت: در 2 سال گذشته افزون بر 58 هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شد که این تعداد شغل در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته 2 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

کشاورزی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 6.1 درصد اعلام و بیان کرد: میزان مشارکت اقتصادی در استان بوشهر به 41.8 درصد رسیده است که نشان از رونق این عرصه دارد.

وی رسیدگی به مطالبات کارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته 8 هزار مورد رأی به شکایات کارگران در هیئت‌های حل اختلاف و هیئت‌های تشخیصی استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توجه به اصلاح ساختار مشاغل سخت و زیان‌آور اضافه کرد: اکنون بخشی از مشاغل در استان بوشهر در این عرصه سردرگم هستند که نیاز به اصلاح ساختار مشاغل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی