Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:02:01 GMT

دوز دوم واکسن برکت وارد گیلان می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۹۷۹۶

دوز دوم واکسن برکت وارد گیلان می‌شود

ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه به زودی واکسن برکت وارد گیلان می‌شود و شهروندان می‌توانند این واکسن را تزریق کنند، گفت: طی روزهای آینده دوز دوم واکسن برکت وارد گیلان می شود.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از ورود واکسن برکت به استان گیلان طی چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، به زودی واکسن برکت وارد گیلان می‌شود و شهروندان می‌توانند این واکسن را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واکسن های مذکور مربوط به افرادی است که نوبت اول واکسن برکت را دریافت کرده اند، افزود: افرادی که باید نوبت دوم واکسن برکت را تزریق کنند نگران نباشند، زیرا به محض تحویل محموله این واکسن به دانشگاه علوم پزشکی گیلان، می‌توانند برای تزریق این واکسن به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در استان مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: اگر به هر دلیلی واکسن برکت در موعد مورد نظر وارد استان نشد، تمهیدات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان فراهم و از طریق رسانه ها و صدا و سیما و سامانه «vac.gums.ac.ir» به شهروندان استان اعلام می‌شود.

مهرابیان، از بستری شدن ۱۱۱ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی همچنین مجموع بیماران کرونایی بستری در سطح بیمارستان های گیلان را ۵۶۹ نفر دانست و گفت: ۱۱۷ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند و حال ۱۲۷ نفر شدیدا بد است.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به شرایط حساس استان برای ورود به پیک بعدی بیماری کرونا در صورت عادی انگاری شهروندان، اضافه کرد: مردم با رعایت جدی و مداوم شیوه نامه های بهداشتی از مبتلا شدن تعداد بیشتری از مردم استان جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران واکسن برکت دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی