Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@03:58:32 GMT

تقدیر نیروی انتظامی از مدیران شهرداری شهرکرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۹۹۴۲

تقدیر نیروی انتظامی از مدیران شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، سرهنگ مهری در این دیدار با اشاره به نگاه ویژه شهرداری شهرکرد نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی اظهارداشت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی توسط این شهرداری در شهر بسیار عالی و قابل تحسین است و خوشبختانه براساس دیدگاه فرهنگی مدیریت شهری به این موضوع نگاه ویژه‌ای شده و شرایط برای معرفی هرچه بهتر این شهر و ظرفیت‌های آن مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود برخی از انتقادهای متفاوت و حاشیه‌سازی از فعالیت‌ها در همه بخش‌ها یکی از خصوصیات همیشگی فعالیت در این حوزه است چراکه فعالیت در این عرصه نسبی بوده و به اندازه تک تک افراد جامعه نظر و دیدگاه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی وجود دارد.

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد نیز در ادامه بیان کرد: همکاری‌های بین شهرداری و معاونت اجتماعی می‌تواند در زمینه‌های اجتماعی بیشتر شود چراکه افزایش همکاری‌ها قطعا دستاوردها و برکات فرهنگی بسیار خوبی را در به دنبال خواهد داشت.

ایازی با بیان اینکه علی‌رغم بحران‌های مالی که روزانه شاهد آن هستیم، اجازه نداده‌ایم مسائل فرهنگی به حاشیه رانده شود، گفت: نگاه مدیریت شهری نباید تنها در یک محور متوقف باشد بلکه موفقیت در مدیریت شهری به نگاهی توامان و فرانگر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و... نیاز دارد.

رضا ریاحی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت آنان است از این رو سازمان فرهنگی به دلیل حضور مستمر و تاثیر گذار در شهر باید در ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان بیش از سایر حوزه‌ها تلاش کند تا شرایط فیزیکی مطلوبی در شهر ایجاد شود.

ریاحی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از مسیر سازمان یکی از مطالبات جدی سازمان فرهنگی است و آن را حتما رصد و پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 1556814

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری شهرداری شهرکرد مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

در این مراسم، میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

طی این مراسم معاونت فرهنگی که به تازگی به این پست منصوب شدند سخنرانی داشتند و از دغدغه‌های خود و برای دانشجویان گفتند. بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت، چون خودشون در انتخاب آن‌ها نقش مستقیم داشتند.

در پی تقدیر‌ها از فعالین فرهنگی کانون‌ها که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات توی مسیر بود تقدیر شد تا قدری از زحمات آن‌ها جبران شود؛ و در آخر گفتگوی صمیمانه دبیر دبیران کانون‌ها با دانشجویان و دعوت آن‌ها به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بود که گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌های شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.


اختتامیه جشن بزرگ با دیدار نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده یکی دیگر از دانشجویان جو فوق العاده ایی برای همه رغم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد