Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@03:22:11 GMT

دلخوری شیخ دیاباته از مسئولین فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۳۴۹

دلخوری شیخ دیاباته از مسئولین فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شیخ دیاباته مهاجم سابق تیم استقلال که بعد از دو فصل حضور در این تیم از جمع آبی پوشان جدا شد و به تیم الغرافه قطر پیوست، در نخستین فصل حضورش در فوتبال ایران توانست با زدن ۱۵ گل برای استقلال به عنوان آقای گلی مسابقات دست پیدا کند.

با توجه به اینکه در لیگ نوزدهم به دلیل شایع شدن ویروس کرونا وقفه‌های طولانی افتاد، هرگز مراسمی برای معرفی بهترین‌ها برگزار نشد و کفش طلایی هم بابت آقای گلی به دیاباته داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای گل سابق فوتبال ایران که تاکنون واکنشی در این خصوص نداشت، دوشنبه شب برای اولین بار دلخوری‌اش را از این بابت ابراز داشت و به جز آن دلخوری‌اش را بابت عدم پیگیری از سوی مسئولان باشگاه استقلال نیز بیان داشت.

دیاباته با تشکر از هواداران استقلال گفت: آنها از سوی من این موضوع را پیگیری می‌کردند و من از هواداران این تیم ممنونم. اما مسئولان باشگاه هم هرگز پیگیر دریافت کفش طلای من نشدند.

وی سپس ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال در اولین مراسمی که برگزار می‌کند این کفش طلا را هم برای او در نظر بگیرد و و بیان داشت دوست دارد بتواند برای دریافت آن به تهران بیاید.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته باشگاه استقلال باشگاه استقلال سازمان لیگ برتر شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم

روز اول سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» که با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است سپری شد و اما نکته قابل توجه حضور کم‌رنگ مسئولین در این جشنواره بود که به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی، جشنواره تیتر سیزدهم صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور برخی از مسئولان و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویانی که از دانشگاه‌های مختلف به شهر مشهد مقدس آمده بودند، در دانشگاه فردوسی افتتاح شد.

بنا به گفته متین منتظمی، دبیر این جشنواره، ۱۲۰ اثر برتر در ۴۲ دسته در این دوره حضور دارند.
در جشنواره امسال آثار ارسالی در حوزه مجازی نیز مورد پذیرش و داوری قرار گرفتند و نگاه ویژه‌ای به بحث رسانه شده است. 

نکته جالب توجه روز اول اما عدم حضور مسئولین عالی وزارت علوم از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی یا رئیس دانشگاه میزبان جشنواره بود.

دانشجویانی که از سراسر کشور در این دوره از نشریات تیتر شرکت کرده‌اند انتظار دارند تا با دیدار بدون واسطه با مسئولین بتوانند دغدغه‌های حوزه نشریات را با آنها در میان بگذارند.

این جشنواره تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه فردوسی برپا بوده و دانشگاه‌های سراسر کشور در آن غرفه مخصوص به خود را دارند. دانشجویان آثار و انتشارات خود را در دید مخاطبان قرار داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)