Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با حضور در فرودگاه امام (ره) ضمن بازدید میدانی از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در جلسه ویدئوکنفرانسی راه اندازی قرارگاه تاکتیکی خطوط هوایی ابوذر با فرماندهان ۱۰ فرودگاه بین المللی، وضعیت اعزام زائران به کشور عراق را مورد بررسی و موارد لازم را موارد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از آمادگی پلیس برای تامین نظم و امنیت اعزام زائران و دلدادگان امام حسین (ع) به کشور عراق خبر داد.  

وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری همزمان با آغاز مام محرم با راه اندازی قرارگاه های تاکتیکی خطوط هوایی اقدامات گسترده‌ای را به منظور تامین نظم و امنیت در سه مرحله قبل، حین و بعد از سفر زیارتی اربعین پیش بینی کرده است، افزود: در  حال حاضر با تلاش همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور اعزام هوایی زائران اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت کامل در حال انجام است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با قدردانی از هم افزایی شرکت فرودگاه های کشور و یگان حفاظت سپاه هواپیمایی و همراهی شهروندان عزیز با پلیس در انجام ماموریت اربعین حسینی (ع) ادامه داد: تشدید اقدامات امنیت آفرین قرارگاه تاکتیکی خطوط هوایی ابوذر در ۱۰ فرودگاه بین المللی کشور در راستای ایجاد شرایطی امن برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) و انتظام بخشی به ماموریت اعزام زائران است.

سردار معصوم بیگی اظهار امیدواری کرد: مجموعه خدمات، تلاش ها و مجاهدت بی منت و با افتخار کارکنان پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا در اعزام زائران مرضی رضای خداوند متعال قرار گیرد.

1352

برچسب‌ها پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اعزام زائران پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند