Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:14:11 GMT

بانک اطلاعاتی شهر دلیجان تهیه شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۹۷۱

بانک اطلاعاتی شهر دلیجان تهیه شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست هم اندیشی مسئولان شهرستان دلیجان خواستار تهیه بانک اطلاعاتی از شهر دلیجان شد.

حجت الاسلام سلیمی باتاکید براینکه این جلسات باعث امید آفرینی مردم می‌شود، خطاب به مسئولان گفت:باید تلاش کنید تا امید در دل مردم زنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: کار‌های خود را اولویت بندی کنید و عامل تنگاتنگ با مردم داشته باشید، اعتماد مردم به دولت را برگردانید، این جلسات را غنی کنید، شبانه روزی و جهادی کار کنید

حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهر دلیجان هم در این جلسه خواستار ایجاد زمینه مشارکت و نظر خواهی از مردم شد و گفت: شورای شهرستان یک تشکل قوی وموثر در پیشبرد امور شهرستان است واعضای آن با همدلی و رفاقت تاثیر سازنده ایی در حل مشکلات مردم خواهند داشت.

حجت الاسلام غفوری افزود: توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و مساجد داشته باشید و هر چقدر توان دارید به کاربگیرید و از امر به معروف ونهی منکر و برنامه‌های فرهنگی غافل نباشید.

در ادامه تعدادی اعضای شورا‌های شهر دلیجان و نراق و شورای بخش مرکزی نقطه نظرات خود را بیان کردند.

زمانی زاده رئیس شورای شهر دلیجان شورای شهر را حلقه ارتباط مردم با مسئولین خواند.

عابدینی رئیس شورای شهر نراق هم با اشاره به مشکلات و برنامه‌های آتی خود گفت: ناحیه صنعتی نراق که با هدف اشتغال زایی برای جوانان شهر نراق تأسیس شد، ولی کاربرد زیادی نداشته است.

او افزود: کمبود مسکن، زیاد شدن مهاجرین، خشک شدن برخی دشت‌های شهر نراق و طرح مسکن ملی از مشکلات نراق و دو بانده شدن جاده نراق به مشهد اردهال از برنامه‌های آتی شورای شهر نراق است.

یوسفی رئیسی شورای شهرستان دلیجان هم ایستگاه راه آهن و ایجاد حلقه گردشگری بین کاشان محلات خمین دلیجان را فرصت مناسب رشد منطقه خواندو خواستار برنامه ریزی مسئولان اجرایی برای جذب سرمایه گزاری بخش خصوصی دراین زمینه شد.

نشست هم اندیشی مسئولان شهرستان دلیجان با حضور نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، بخشدار و معاونین فرماندار شورای شهر دلیجان و نراق و اعضای شورای اسلامی شهر دلیجان و شهردار دلیجان و نراق برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان دلیجان هم اندیشی مسئولان شهر دلیجان شورای شهر شهر نراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد

ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری آئین روز ملی قنات با حضور جمعی از کشاورزان دشت بهریار شهرستان دلیجان خبر داد.

محمود مرادی امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: کشاورزان در این مراسم به مناسبت  گرامیداشت روز ملی قنات ایرانی، مظهر قنات تاریخی بهریار را به امید فزونی برکت، گلریزان و گلاب افشان کردند.

وی گفت: ایرانی‌ها با ابداع فن قنات در سرزمین نیمه خشک ایران بزرگترین تمدن‌ها را ایجاد کردند و در واقع با مدیریت منابع آب آبادانی را به ارمغان آوردند، لذا وظیفه همه ما این روزها حفاظت از این میراث معنوی است تا نسل‌های آینده از ما به نیکی یاد کنند.

او با بیان اینکه قنات بهریار به عنوان یک اثر ارزشمند تاریخی مربوط به دوره صفوی در تاریخ یکم اردیبهشت ۱۳۹۴ به شماره ۳۱۲۳۸ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، افزود: امسال مراسم روز ملی قنات برای سومین سال متوالی در راستای انجام مقدمات ثبت جهانی این میراث ارزشمند تاریخی دلیجان برگزار شد.

مرادی افزود: قنات بهریار یکی از کهن‌ترین میراث ارزشمند شهر دلیجان است که با تلاش سعید اصغری، محقق و تاریخ نویس دلیجانی در میراث ملی کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: متاسفانه قنات بهریار حال خوبی ندارد و لازم است مدیریت شهری دلیجان این مهم را درک کند که یکی از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شهر در معرض نابودی است و باید اقدامات ضروری برای نجات آن را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام    

دیگر خبرها

  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید