Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه عشایر استان فارس با بیان اینکه بالغ بر ۱۶۰ برنامه‌ به مناسبت هفته دفاع مقدس در این سپاه پیش‌بینی شده است گفت: نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی عشایر استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ پاسدار سید محمد شکوهی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگمردانی که با خون خود کشور را بیمه کردند اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی را امروز مدیون از خودگذشتگی‌های ایثارگران و شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوهی با یادآوری اینکه استان فارس با داشتن 12.5 درصد عشایر، بزرگترین استان عشایرنشین کشور است ادامه داد: بالغ بر 160 برنامه‌ به مناسبت هفته دفاع مقدس در این سپاه پیش‌بینی شده که نشست با معتمدین و سران ایلات خمسه در بوانات، دیدار با مسئولان شهرستان سرچهان، تجمع رزمندگان عشایر در فراشبند، غبارروبی قبور مطهر شهدای عشایر در سراسر استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای عشایر که 20 درصد از شهدای عشایر کشور است، در استان فارس هستند گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با لباس عشایر، کوهنوردی، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس عشایری، تجلیل از جوانان فعال در کارگاه‌های اقتصادی، تجلیل از کادر درمان عشایری در منطقه کوهمره سرخی، کمک مومنانه، کلاس‌های استکبارستیزی و تشریح فعالیت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، همایش رزمندگان عشایری در بالاده کازرون، تجلیل از زنان حوزه سلامت در بالاده کازرون از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

33 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در قشم اجرا می‌شودبرنامه‌های ‌هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره 3 هزار شهید استان ایلام برگزار می‌شود‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قم تشریح شد

نشست‌های روشنگری، اردوهای جهادی یک روزه، دیدار با رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، گشت‌های محله محور، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در راستای طرح شهید سلیمانی، نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی عشایر، نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، افتتاح پایگاه مقاومت و طرح‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌هایی است که شکوهی از آن نام برد.

فرمانده سپاه عشایر استان فارس ساخت یا مرمت منازل محروم، توزیع لوازم‌التحریر، نذر قربانی با ذبح 40 راس گوسفند، توزیع جهیزیه، توزیع 6 هزار بسته معیشتی، کمک به لوله‌کشی آب در منطقه سیاخ دارنگون، اهدا 250 تانکر 1000 لیتری میان عشایر منطقه شیراز، نذر رهایی با آزادی 2 نفر زندانی جرائم غیرعمد، راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه را از فعالیت‌های سپاه عشایر فارس در شش ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناسبت هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس عشایر استان فارس اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود

سرکوت نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز و هفته فرهنگی سنندج با محوریت روز سنه در قالب ۱۹ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ششم اردیبهشت از ساعت پنج تا هفت بعدازظهر در پردیس سینما بهمن برنامه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج عنوان کرد: برپایی نمایشگاه و حضوری نویسی با همکاری انجمن خوشنویسان، که افتتاحیه آن هشتم اردیبهشت در نگارخانه ارشاد برپا خواهد شد.

نجفی بیان کرد: رونمایی کتاب و پنل تخصصی موسیقی با همکاری دبیرخانه شهر خلاق شهر سنندج روز نهم اردیبهشت در محل فرهنگسرای شهرداری جنب پارک شهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران در هفته فرهنگی شهر سنندج، با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر در عمارت خسروآباد برپا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج گفت: چندین گروه تئاتر خیابانی با همکاری انجمن هنرهای نمایش استان در محل پارک شانو سنندج اجرای نمایش دارند.

نجفی عنوان کرد: نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج، نمایشگاه و جشن آره پوستر با موضوع سنه، برپایی دومین جشنواره عکاسی و برگزاری نمایشگاه به صورت ملی و بین‌المللی با موضوع هفته فرهنگی (سنه) با حضور ۳۰ هنرمند از سراسر کشور، چهار ورک شاپ با حضور اساتید برتر حوزه عکس هم دیگر عناوین روز سنه خواهد بود.

وی گفت: برپایی کارگاه و نمایشگاه نقاشی و برپایی ایستگاه نقاشی دیواری کودکان، مراسم مولودی خوانی سنتی سنندج و تجلیل از خاندان قرآنی هم از دیگر عناوین برگزار شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج اذعان کرد: ویژه برنامه کودک و نوجوان مرتبط با موضوع سنه شامل کارگاه حکایت‌گویی، قصه‌گویی، موسیقی کودک و نقاشی کودک، دومین جشنواره ورزش پهلوانی و اکران فیلم کارگردان‌های سنندجی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهر سنندج است.

نجفی بیان کرد: همایش مستوره اردلان، برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان کردستان به مدت یک هفته در بوستان کتاب شهر سنندج هم از جمله دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج است.

کد خبر 6086113

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود