Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مسئول بسیج طلاب استان مرکزی گفت: بسیج طلاب استان مرکزی ۲ هزار و ۲۲۷ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از اراک، با اشاره به نهضت کمک مومنانه اظهار داشت: بسیج طلاب در ایام کرونا تلاش‌های بسیاری برای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا داشته که در این راستا، حدود 2 هزار و 227 بسته معیشتی و 10 هزار و 300 غذای گرم در سطح استان بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تاکنون 15 راس ذبح قربانی انجام شده و در راستای کمک به محرومان و نیازمندان نیز در اقدام جهادی از سوی بسیج طلاب بالغ بر دو باب منزل مسکونی تعمیر و بازسازی شد.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی ادامه داد: تامین هزینه دارو و بیمارستان تعدادی نیازمند با همکاری هلال احمر انجام می‌شود و 250 منبر توسط مبلغان بسیجی در زمینه امیدبخشی و سایر موضوعات انجام شده است.

رجبی تصریح کرد: مرحله بعدی آموزش تزریق واکسن با همکاری معاونت بهداشتی سپاه انجام می‌شود و در صورت نیاز برای کمک به امر تزریق واکسن اعزام طلاب به شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور احترام به اموات مومنین و غسل و کفن براساس آموزه‌های دینی اموات، تغسیل و تدفین اموات کرونایی یکی دیگر از اقدامات بسیج طلاب است که با اعلام نیاز در غسالخانه‌ها طلاب بسیجی آمادگی دارند و حضور پیدا می‌کنند.

ظرفیت‌های تبلیغی بسیج طلاب برای ترویج اندیشه امام(ره) در استان مرکزی به‌کار گرفته می‌شودبیش از 127 روحانی از بسیج طلاب استان مرکزی به بیمارستان‌ها اعزام شدند34 گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان مرکزی سازماندهی شدند

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه شاهد تنش‌ آبی در برخی از استان‌ها از جمله استان مرکزی هستیم و با کاهش بارش‌ها باید فرهنگ‌سازی در زمینه صرفه‌جویی انجام شود بسیج طلاب با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه و معاونت فرهنگی ادارات برق و آب استان در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه با بهره‌مندی از آیات و روایات و سیره اهل بیت(ع) تفاهم‌نامه‌ای امضا شده است.

رجبی افزود: یکی از اقدامات مهم در حوزه استفاده بهینه از انرژی است بنابراین مبلغان بسیجی در مساجد و سخنرانی‌ها در زمینه استفاده درست از نعمت‌های الهی به ویژه برق و آب اقدام می‌کنند و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی با اشاره به واکسیناسیون طلاب خاطرنشان کرد: باتوجه به برگزاری حضوری کلاس‌های حوزه علمیه مرحله دوم تزریق واکسن طلاب آغاز شده و همه حوزه‌های علمیه موظف هستند مراکز تزریق واکسن طلاب را اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج طلاب استان مرکزی بسیج طلاب تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی