Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازده برگزیده مهرواره ادبی‌-آیینی سرو سرخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی‌شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فراخوان این مهرواره استانی هم‌زمان با دهه نخست ماه محرم و در سایه همراهی و مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان منتشر‌شد.

بسط و گسترش فرهنگ عاشورایی و آشناسازی هرچه بیش‌تر مخاطبان با سیره عملی معصومین (س) «ارزش‌های حماسه انسان‌ساز کربلا»، «مقام حضرت‌سیدالشهدا(ع)»، «نماز ظهر عاشورا» و «فضائل اخلاقی ائمه معصومین (ع) از محورهای موضوعی این فراخوان در زمینه  «شعر»، «داستان» و «متن ادبی» به‌شمار‌می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری این رویدادفرهنگی را «حمیراخدابنده»  و« طاهره نژاد‌غلامی» برعهده‌داشتند و پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه مهرواره «سرو سرخ» در واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان 11 برگزیده گروه‌های سنی ۷+ (نوخوان)، +۹ (نونهال) ۱۲+ (نونگاه) و  ۱۵ (نوجوان) انتخاب‌کردند.

برهمین اساس، در گروه سنی نونهال، «کیهانه ابراهیمی» و «ارنیکا بهرامی» به‌ترتیب از تالش  و آستارا به‌عنوان برگزیده بخش متن ادبی معرفی‌شدند و عنوان برگزیده گروه سنی نونگاه این بخش نیز به «مهدیس مستعلی‌زاده» از شهرستان آستارا رسید.

هیئت داوری در این میان، «آنیسا خورسند‌فر» و «آی‌سودا عاشوری» از بندرانزلی، «آیسان قربانی» و                      «پوریا ‌مردانی»، به‌ترتیب از تالش و لشت‌نشاء و هم‌چنین، «ایلیا‌صفدری» و «فاطمه صولتی» از رشت را در بخش شعر گروه‌ سنی نوجوان شایسته ‌عنوان برتر معرفی‌کرد.

گروه داوری درهمین‌حال به معرفی برگزیدگان داستان‌نویسی گروه سنی نوجوان پرداخت و «آتنا صفوتی» از بندرانزلی،  «ملیکا رهبر» و «فاطمه صولتی» از رشت را صاحبان آثار برتر این بخش از مهرواره اعلام‌کرد.

یادآور‌می‌شود، از برگزیدگان بخش‌های مختلف این مهرواره که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان صورت‌گرفت، با اهدای لوح سپاس و جایزه قدردانی‌می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران