Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال تهران می گوید  هواداران حق دارند این باخت را از چشم مدیریت تیم ببینند

به گزارش طرفداری، حسن روشن درباره شکست استقلال از الهلال عربستان صحبت کرد.

حسن روشن به ایرنا گفت:

زمانی که بازی شروع شد تصور من این بود که شب خوبی را خواهیم داشت چرا که بازیکنان به خوبی پرس می‌کردند و اگر همین روند تا پایان بازی ادامه داشت نتیجه چیز دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این پرس و دفاع نفر به نفر، نیازمند برنامه و البته بدن‌های آماده است اما در ادامه بازی دیدیم الهلال به مراتب بهتر و با برنامه‌تر از استقلال ظاهر شد و در نهایت هم تیم برنده میدان لقب گرفت.

روشن ادامه داد:

در این بازی و در حملات کم تعداد بودیم و اشتباهاتی داشتیم که روی همان اشتباهات هم گل دریافت کردیم. بازیکنان الهلال در این بازی هوشمندانه بازی کردند و از فضاهای موجود در خط دفاعی به بهترین شکل ممکن بهره بردند. 

پیشکسوت تیم استقلال تهران افزود:

متاسفانه بازیکنانی را از دست دادیم که نتوانستیم مانند آنها را به خدمت بگیریم. آنهایی که آمدند تلاش خود را کردند اما نتوانستند پاسخ خوبی به هواداران بدهند و مشخص شد در خط دفاعی هنوز ضعف‌های بسیاری داریم.

روشن تاکید کرد:

برخی از بازیکنان در پست‌هایی که بودند به خوبی کار نکردند و حتی در فضاهایی حاضر شدند که اصلا نیازی به حضور آنها نبود و همین مساله کافی بود تا فضای آنها در زمین بازی خالی شود. بازیکنان جدید نتوانستند خود را با تیم هماهنگ کنند و این مساله کار استقلال را خیلی سخت کرد. 

روشن در مورد علت شکست مقابل الهلال افزود:

هر چند مدیریت تیم این بار شرایط را فراهم کرد که تیم یک هفته زودتر راهی شود و از سویی مربی جدیدی که مد نظر «فرهاد مجیدی» بود به ترکیب تیم اضافه شود اما باید قبول کرد مشکلات بسیاری در استقلال دیده می‌شود و هواداران حق دارند این باخت را از چشم مدیریت تیم ببینند. اشکال‌های اساسی داریم که باید هر چه زودتر حل شود و این نیازمند یک مدیریت قوی و منسجم است. 

پیشکسوت تیم استقلال تهران در پایان از هواداران این تیم خواست که صبوری کرده و تیم را حمایت کنند تا استقلال از این شرایط خارج شود.  

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال با 40 هزار دلار میزبان الهلال بود | الوصل و هتل کلاهبرداری کردند یا شما گران خریدید؟ درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد

استقلال با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان صاحب سیزدهمین پیروزی فصل خود در ورزشگاه آزادی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم استقلال که در هفته بیست‌و ششم لیگ برتر فوتبال در نیمه اول با یک گل از ذوب آهن عقب افتاده بود، در نیمه دوم کامبک زد و با دو گل زیبای ماشاریپوف و بلانکو از سد ذوب آهن گذشت.

این سیزدهمین پیروزی استقلال در بازی‌های خانگی بود و باعث شد تا شاگردان جواد نکونام در صدر جدول بمانند.

استقلال در جدول بازی‌های خانگی بالاتر از سایر تیم‌ها قرار دارد و البته همچنان با ۵۷ امتیاز مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می‌شود.

با پیروزی مقابل ذوب آهن رکورد جالب استقلال در بازی‌های خانگی دست نیافتنی‌تر از قبل هم شد.

استقلال در ورزشگاه آزادی فقط ۲ مساوی داشته که یکی از آنها مقابل پرسپولیس بوده هرچند که هر ۲ دربی تهران امسال مساوی شد.

بلانکو با گلی که در دقایق پایانی برای استقلال زد باعث شد تا این تیم در صدر جدول بماند و سرنوشت قهرمانی همچنان در دست شاگردان جوان نکونام باشد.

در حالی که اگر مهاجم آرژانتینی این گل حساس را نمی‌زد، پرسپولیس به صدر جدول رفته بود و شرایط به نفع این تیم عوض می‌شد.

هر ۲ گل استقلال مقابل ذوب آهن را بازیکنان خارجی این تیم زدند و اتفاقاً گل‌های بسیار زیبایی هم زدند تا جواد نکونام یک پیروزی فراموش نشدنی را در دقایق تلف شده در حضور هواداران استقلال تجربه کند.

کد خبر 751319

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد